24 Aralık, 2009

Okan'ın yedeği Alişan (!)


Bizim bu Okan Yılmaz ne biçim bir takımda oynuyor Allah aşkına.
Benim Bursaspor'u adam gibi ilk tribünden takip etmeye başladığım yıllardaki en büyük kahramanımdı kendisi.Onun bugünlerini her anımsadığında içim acıyor resmen.
Ama beni en çok yaralayan bu hafta sonu ajanslara düşen bir haber oldu.




Gerçi haberde Okan Yılmaz' ın ismi geçmiyordu ama Tepecik Belediyespor'un son transferinin türkücü Alişan olduğu ve Alişan'ın yedek kulübesindeki halleri de fotoğraflarla belgelenmişti.
İlk başta habere " şaka ya da herhangi bir dizi çekimidir" şeklinde yaklaştım ama TFF kayıtlarında bile bu olayı görünce tam anlamıyla şok oldum..

Benim Okan Yılmaz hakkındaki temennnim böyle rezil takımlarda kendini rezil edeceğine bıraksın artık şu futbolu.Oynayamadan duramam diyorsa da gitsin bizim Bursa Merinos' a oynayıp şampiyon yapsın takımı..


Buarada Bursasporumuz' dan ayrılınca Okan'ın gezdiği takımlar sırasıyla şöyle:

Malatyaspor, Konyaspor, Sakaryaspor, Diyarbakırspor, Orduspor, Panthrakikos (Yunanistan), Belediye Vanspor, Tepecik Belediyespor.

2 yorum:

  1. Haftaya mahalle takımının maçı var, çağırsak gelir herhalde :)

    YanıtlaSil
  2. Valla Okan'ın attığı her adım seni doğruluyor...
    Bence bir dene şansını..:)

    YanıtlaSil