29 Aralık, 2009

Bu Mu Sizin İlkeli Yayıncılığınız..


Ertem Şener hakkında yazacaklarım çok fazla aslında ama susmayı tercih ediyorum.
Ya Sercan'ın babasına ne demeli, daha 3 ay önce Bursa'daki bütün yerel medya kuruluşlarını gezip Ertem Şener'in programında yayınladığı video tamamen montaj diyen başkasıydı sanki..

Şimdi de gitmiş o adamı evine almış yine..
Ne diyeyim inşallah Kurtuluş kardeşler de olduğu gibi bu baba da oğlunun futbol kariyerini henüz yolun çok başındayken olumsuz etkilemez.

Sercan henüz 19 yaşında ve bana göre yaşına göre çok da olgun hareket ediyor İstanbul basınıyla ilişkilerinde..

Ertem Şener programda Sercan'ın yatak odası Beşiktaşlı dedi..
Ardından Ligtv yukarıdaki fotoğrafı kullanıp hayali bir haber yapmış.
Sercan Galatasaraylı demişler, kanıt da Sercan'ın sadece Galatasaray forması önüne tutulduğunda duygularını belli etmemek için çok ciddi durmasıymış..

Ee ben de diyorum ki Sercan Fenerbahçeli' ymiş.
Kanıtım da tam Ertem Şener FB formasını tuttuğu sırada Sercan o anki rahatlama ve mutluluğun ispatı olarak gaz çıkardı.Kaba tabirle OSURDU...
Ben duydum TV başında.

Haydi bunu da haber yapın da görelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder