10 Aralık, 2009

Bursaspor'da Efsane Olmak İstiyorum (!)




Başlıkta belirttiğim söz Sercan Yıldırım'a ait...
Evet İstanbul basının her Allah' ın orda burda şurda şeklinde haberler yaptığı Sercan Yıldırım' a...
İlk ve son İstanbul basını röportajını Atatürk'ün kurucusu olduğu Anadolu Ajansına'a veren Sercan'ın söylediklerini ve verdiği mesajları maddeler halinde toplamak gerekirse:

*Bursaspor'da oynamaktan, yeşil-beyazlı formayı giymekten büyük mutluluk duyuyorum.


*Ertuğrul Sağlam ile birlikte çok iyi takım olduk , bildiğim kadarıyla şu ana kadar kulüp tarihinin en büyük başarılarına imza attık ve sezon sonunda Avrupa kupalarına katılma vizesi alacağımıza inancım sonsuz.

*Bursaspor'un altyapısında yetiştim, küçüklüğünden beri yeşil-beyazlı formayı giymeyi hayal ediyordum ve bu hayalime kavuştum sonunda.

*İleride Sedat 3 ve Nejat Biyediç gibi Bursaspor camiasının efsane isimleri arasında yer almak istiyorum.

*Yeşil-beyazlı forma altında büyük başarılar kazanmak, şampiyonluklar kazanmak en büyük idealim.

*Avrupa'da oynamak istediğim takım sorusuna net bir cevap veremem ama kesinlikle Premier Lig'de forma giymek isterim.

*Galatasaray maçı sonrası Ertuğrul Sağlam hocamız da bazı İngiliz kulüplerinin beni izlediği yönünde bir açıklama yaptı. Bana ulaşan öyle bir teklif yok. Sanıyorum Werder Bremen'den bir teklif olmuş ama net bir bilgim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder