19 Aralık, 2009

Beşiktaş:2 Bursasporumuz :3 (2)


Maçın sonucunu Beşiktaş'ın göbekteki iki Alman'ına bizim o bölgede mücadele edecek olan oyuncularımızın belirleyeceğini düşünüyordum..
Ertuğrul Sağlam da benim gibi düşünmüş olmalı ki ortaya 2 değil tam 3 adam koymuş..
Hüseyin-Bekir-Ergiç..Ben de aynen 3 adam bekliyordum ama Batalla'nın mutlaka oynaması gerektiğini düşünüyordum..
Hava iyi olsa Ertuğrul Hoca da muhtemelen Bekir Ozan'ın yerine Ergiç'i kaydırıp Batalla'yı onların önlerine monte edecekti..

Kayseri maçını dün tam 2 defa izledim ve gördüm ki Kirita acayip fazla top kaybetmiş..
Tamam adam iyi niyetli, koşuyor mücadele ediyor ama oyunun merkezindeki bir oyuncunun pas hatası yapma gibi bir lüksü olmamalı..
Hüseyin Kirita kadar tempolu bir adam değildir, topu aldığında kesinlikle ileriye gitmeyi düşünmez ama top da kaybetmez..Top kaybetmeyince de kontra yeme ihtimalimiz düştükçe düşer..

Bir de hocanın diğer sürprizi İbrahim Öztürk oldu, kimse kusura bakmasın ama ben bu adamı halısaha takımına bile almam..
Daha 3.dakikada 2. ıskasını geçen heriften ne köy olur ne kasaba..
Beşiktaş bu adamın hatalarından yararlanmayı düşünse çok rahat alırdı maçı, hem de hiç zorlanmadan..

Maç çok kötü bir zeminde başladı ve bu bizim için çok büyük bir dezavantaj teşkil ediyordu..
Ozan İpek-Volkan Şen- Sercan Yıldırım bu üç adamın da en büyük özelliklerinin top sürmek olduğu düşünülünce bu saha şartlarında pek de etkili olabileceğimizi düşünmedim aslında..
Bu maç 0-0' a kitlenir dedim ama 5 gol oldu..:)

Çok güzel bir dakikada golü bulduk, Volkan mükemmel getirdi, mükemmel kesti..
Ozan'ın da hem durduğu yer hem de kafa vuruşu mükemmedi..
Bir an geçen yıl Volkan Şen'in kaçırdığı pozisyonu anımsadım " Lan gene girmicek galiba" derken topun filelerle buluştuğunu görünce içimin yağları eridi resmen..

35. dakika Sercan o golü atsa maç orda kopardı büyük ihtimal.Ama pozisyonda Sercan çok fazla seçenek düşündü bir anda..
Şut atmak/Kaleciyi Geçmek/Kendini Yere Bırakmak
(Kendini atsa Tello'ya direkt kırmızı çıkacak rakip 10 kişi kalacak..)

İkinci yarıya Beşiktaş Nobre ile başlayınca Ertuğrul Hoca da fiziksel üstünlüğü kaybetmemek adına Volkan-Turgay değişikliği ile başlamayı uygun görmüş..
İlk yarıdaki zemin olsa bu değişiklik "cuk" diye oturdu derdik ama devre arasında saha temizlenmiş olmalı ki ikinci yarı çok idare eder bir zemin vardı..
Volkan Şen de çok daha etkili olabilirdi yakalayacağımız kontralarda..
Volkan çıkınca Turgay geçti o bölgeye, Ergiç de zaman zaman Turgay'a yardım etti..

47.Dakikada yine Sercan, önce Ferrari'yi onun ardından Sivok'u, son olarak da topu çarşıya yolladı.. Sercan resmen okyanusu geçip derede boğuldu.O golü yazsa maç tekrar kopabilirdi..Şu sol ayağını ve de son vuruşlarını geliştirmezse Türk futbolunun yeni Sinan Kaloğlu'su olacak bu gidişle..

63.dakikada herşey çok güzel giderken mağlup duruma düştük biranda..
Herkes konuşmuz zaten penaltı vardı yoktu diye ben de burda ahkam kesecek değilim.
Ama Zapo kalite ve tecrübesine sahip bir oyuncunun o hamleyi yapmaması gerekiyor.
Allah aşkına Toraman nababilir ki orda kendini yere atmaktan başka..

Ben ısrarla Batalla'yı beklerken Veli oyuna dahil oldu ve Turgay Sercan'ın yanına pivot olarak gönderildi.

84.Dakika ben hala Batalla'yı beklerken Ömer Erdoğan oyuna dahil oldu.
"Sercan'la Ertuğrul Sağlam herhalde sabaha kadar içip maça sarhoş çıkmışlar" diye düşünürken Ömer'in indirdiği topa Ergiç mükemmel vurunca skorda dengeyi sağladık bir anda..

89.dakika ise Ozan İpek Bursaspor kariyeri boyunca ilk defa kafasını kaldırarak orta yaptı ve "Kiralık Katil" Zapo topa müthiş dokununca bizi sevince boğan o gol geldi..
Penaltı pozisyonundaki hatasını da telafi etti böylece..

Galibiyetin böylesi daha fazla mutlu ediyor insanı, 1-0'a yatıp maçı alsak bu kadar sevinemezdik herhalde...

***Kazanılan 3 puanın ötesinde takımımızın hem özgüven hem de moral kazanması açısından devreyi bu galibiyetle kapatmak mükemmel oldu.
Emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder