14 Aralık, 2009

Musisi' yi Sevgiyle Anıyoruz (!)




Musisi' nin göçüp gidişinin 4. yıl dönümü bugün.
Saygıyla , sevgiyle , dualarla anıyoruz...

Benim çocukluğumun kahramanıydı bu adam, 6-7 yaşlarındayken mahalle maçlarında "Musisi" olabilmek için kavgalar ederdik sürekli...

Benim babama zorla kendimi götürttüğüm maçta, ilk canlı olarak izlediğim golün kahramanı da Musisi' dir yine..

Charleroi karşılaşmasıydı o maç, aslında babamın niyeti beni kandırıp doktora götürmekmiş o gün ki öyle de yaptı zaten...
Doktor'dan çıkmamız da bayaa sürmüş ki stadın önünden geçerken son 15 dakikada kapılar açılmıştı.
Ben de babama yine ısrar edip zorla maça soktum adamı, Bursaspor 1-0 öndeydi ve son dakikalarda Musisi'nin kafa golüyle skoru 2-0' a getirmiştik.
O günü hiç unutmam, çıkışta da o babamın cüzdanını çarpmışlardı zaten...
Beni kandırmanın cezasını da o şekilde ödemişti adamcağız...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder