22 Aralık, 2009

Kupa'da Rakip: Giresunspor


Takımız yarın kupadaki ilk maçını Giresunspor ile deplasmanda oynayacak.
Ertuğrul Hoca hiç bir şekilde rakibi küçümsemeyeceğiz açıklaması yapmasına rağmen ben takımımızın maça tam olarak konsantre olmasının çok zor olduğunu düşünüyorum...

Giresun biraz araştırdım da çok değişik olaylar oluyor sanırım orda...
Aslında sezona 35 farklı oyuncuları olduğu gözüküyor ama son maçlara çıkaracak 18 adamı bile bulamıyorlar...

Hücumda oynayan iki etkili isimleri olan Ricardo Pedriel- Fabiano Oliveira ikilisi 16.Hafta Konya maçında gerekli kartları görüp 17.Hafta Kartal'a karşı oynamamışlar...Bize karşı oynayacaklar mı yoksa Noel için çoktan memleketlerine kaçtılar mı onu da bilemiyorum...

En büyük silahları Bursaspor'dan yolları geçmiş olan Fatih Şen-Halil Zeybek-Volkan Bekiroğlu isimleri olacaktır muhtemelen...
Özellikle de hala bizim oyuncumuz olan Halil'den extra bir performans bekliyorum kendi adıma..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder