18 Aralık, 2009

17. Hafta Rakibimiz: Beşiktaş (2)

Bu maçtan önce Kayseri maçının yarattığı travmanın 12 günlük arada fazlasıyla atlatılmış olduğunu umuyorum.İlk yarının son maçına çıkıyoruz ve puanımız şuan itibariyle 32..

Aslında puandan çok orta sıradaki takımlardan kopup ilk 4-5 arasına tutunabilmek beni daha çok ilgilendiren nokta.Bizim de yukarıdaki grup arasında VARIM diyebilmemiz açısından bu maçın önemi çok büyük..

Kazanılan puandan çok futbolcularımızın özgüvenlerini ve de motivasyonlarını arttıracak maç olması açısından Beşiktaş karşılaşmasının ayrı bir önemi var benim adıma..

Ertuğrul Hoca da eski takımına karşı ilk defa "Hedef Rakibi" olarak İnönü'ye çıkacak..
Mesela geçen yıl biz 5. lik için uğraşırken herifler "Şampiyonluk" hedefine kitlenmiş durumdaydılar..
Bu yıl ise durum iki takımın da konumları dolayısıyla biraz daha farklı..

Bugün ben Ertuğrul Sağlam' dan bir kaç sürpriz bekliyorum açıkçası..
Çünkü hoca lige verilen her aradan sonraki maça genelde sürpriz tercihlerle başladı bu sezon...

Benim beklediğim sürpriz savunmanın solunda Keçeli'nin yerine Veli'yle başlaması..
Kayseri maçının ilk yarısında Gökhan Emreciksin bu oyuncuyu ilk yarıda sahadan silince ikinci yarı Veli geçti o bölgeye ve bana göre Keçeli'den çok çok daha iyi oynadı..

Kalede İvankov, savunmanın sağında Ali Tandoğan, ortasında Zapo-Ömer isimleri yine sabit kalacaktır..

Bu oyuncular içinde en büyük görev Ali'ye düşüyor, Ekrem'in çıkışlarında kesinlikle hazırlıksız yakalanmamalıyız..Ekrem top sürüşü ile de çabuk bir adamdır, o yüzden savunma dengelerini bozmada Denizli'nin en büyük kozudur..

Ortanın ortasında oynayacak adamlardan Kirita banko olmasına rağmen yanında oynayacak adamın kim olacağı hala belirsizliğini korumakta...Ergiç'in sakatlığı mevcut ve maç saati belli olacak durumu..Ergiç olmazsa birinci tercih Bekir Ozan olacaktır..

Orta sahanın sağında Volkan ve solunda Ozan isimleri de banko gibi gözüküyor..
Özellikle Volkan'a çok büyük bir iş düşüyor bu maçta..
İbrahim Üzülmez'i her defasında geçmeye çalışmamalı, oyuna sakin ve dengeli başlayıp saçma saçma toplar kaptırmamalı...

Ertuğrul Hocadan bugün beklediğim bir başka sürpriz de Turgay'dan vazgeçmesi olacaktır..
Şimdilik ileride Batalla ile Sercan'ın önlü arkalı oynamaları en ideali olacak gibi gözüküyor..
Turgay'ın ne havadan ne yerden Ferrari-Sivok ikilisine üstünlük kurabileceğini düşünmüyorum...

Batalla en azından oyunu yönlendirme, şut atma, duran top kullanma gibi artıları sayesinde takıma katkı koyabilir..


Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder