05 Aralık, 2009

15 Hafta Rakibimiz: Kayserispor (2)

Ertuğrul hoca Ozan İpek'in yerine kimi oynatacak çok merak ediyorum doğrusunu söylemek gerekirse...Ben Yenal ya da Eren tercihlerini kullanıp Galatasaray maçındaki takımı hiç bozmaz diye düşünüyordum ki bu iki futbolcunun da oynayamayacağı haberi geldi...

Bu oyuncuların olmaması bile Ertuğrul Sağlam'ın seçeneklerini kısıtlamıyor...
O bölgede oynama tecrüsebesine sahip Volkan gibi Veli seçeneklerimiz hala mevcut...
Hatta Batalla bile değerlendirilebilir, kendisinin eski takımında burada oynamışlığı varmış...

Ama ben Veli-Volkan ikilisinin kanatlarda yine değişerek oynayacakları kannatindeyim, takımın geri kalanının da son maçtaki gibi aynen devam edeceğini düşünüyorum...
Dün sabah saatlerinde Volkan'ın da kadrodan çıkarıldığı söylendi fakat, Kayseri'ye götürülmüş bu oyuncu da, dünkü çift kalede de yer almış kendisi...

Tabi bir de Ali Tandoğan Tuna'dan formayı geri alacaktır...


Football Fans Know Better


Oyunun kaderini hocaların maç içindeki taktik değişiklikleri belirleyecektir bana göre..
Maçın özellikle ilk yarısında iki takım da kontrollü oyunu tercih edip, rakibinin hata yapmasını bekleyecektir...
Kalecilere de büyük iş düşüyor burda, hem İvankov hem de Souleymanou yan top zaafı olan isimler, o yüzden Ali Tandoğan klasik bir asist bekliyorum...
Batalla da oyuna sonradan dahil olup skora katkı koyabilir, Manisa'ya attığı golün bir benzerini izleyebiliriz yine...

***Her iki hocaya da alın size 1'er puan oynamayın bu maçı deseler ikisi de kabul edecektirler zaten...Galibiyet çok şey kazandırır mı bilemem ama olası bir mağlubiyet her iki takım için de yakaladıkları havanın kaybolmasına sebep olabilir...
Bu yüzden skor tahminim 0-0 ya da 1-1...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder