17 Aralık, 2009

17. Hafta Rakibimiz: Beşiktaş



İlk yarının son maçı ve biz takımımıza destek veremiyoruz...
Gerçekten ilginç ve de vahim bir durum, şahsen ben yasağın bu yıl kalkacağını düşünenlerdendim ve karar açıklanınca büyük bir hayal kırıklığına uğradım...

Mustafa Denizli'nin bize karşı 4-3-3 görünümlü 4-4-1-1 düzeniyle çıkacağını tahmin ediyorum...
Kalede Rüştü şuan banko gözüküyor, çünkü Hakan'ın sakatlığı dolayısıyla elde sadece Korcan gibi maç tecrübesi olmayan genç bir adam var..

Savunmanın kanatlarında Toraman ve Üzülmez ikilisinin görev alacağını düşünüyorum..
Keza solda İsmail Köybaşı oynarsa bizim için çok daha iyi olur ama ben Mustafa Hoca'nın böyle bir yanılgıya düşeceğini zannetmiyorum..
Bu iki İbrahim'in de hücuma katkıları tartışılır ama işin savunma kısmını çok iyi yapıyorlar..
Özellikle de ters kademelerde Üzülmez olanı sık sık ofsayt bozsa da ligin en iyi sol beki hala o bana göre...

Savunmanın ortasında Ferrari-Sivok ikilisi çok iyi uyum yakaladılar bu sezon..

Sivok'un handikapı adam markajında yaptığı basit hatalar ve bilekleri çok iyi olmasına rağmen savunmadan çıkarken çok fazla uzun top tercih etmesi, bu toplarının da büyük kısmının rakibe gitmesi bana göre..
Ferrari de çok bomba hatalar yapabiliyor pres altında oynarken..
Bunları değerlendirip mutlaka önde basmamız gerekiyor..Galatasaray maçındaki gibi savunma arkasına uzun top denersek Ferrari' yi maçın adamı yaparız herhalde.


Savunma önünde oynayan Ernst-Fink ikilisinin katkısı çok büyük bu takımın bu kadar puan toplayıp, bu kadar az gol yemiş olmasında..

Beşiktaş'ın göbeğini kapatan 4'lüyü ligde hangi takıma koysak ilk 5'e - 6'ya oynar zaten bence..
Zaten savunma ikilisinin İtalya, orta göbek ikilisinin de Almanya'dan gelmiş olması aslında çok rahat açıklıyor her şeyi..

Ernst hücuma daha fazla katılıyor Fink'ten, topla oynama becerisi de daha yüksek..
Ama Fink daha piskopat ve sürpriz çıkışlarıyla kaleyi yoklayabiliyor zaman zaman..
Ernst ise şut atmayı pek tercih etmiyor ama bu adamın oyunu okuyuşuna hastayım ben..

Türkiye Liginde en çok hangi futbolcuyu takımında görmek istiyorsun diye sorsalar cevabım kesinlikle Ernst olacaktır..

Beşiktaş'ın sorunsuz ve de banko olan bu 7 oyuncusunun dışında kalan 4 formaya aday sayısı bir hayli fazla...Zaten sezon başındaki kötü gidişlerinin en büyük nedenlerinden biri de bu aday bolluğuydu bana göre...

Mustafa hoca geçen yıldan beri kanatlarda ters ayaklı adamları değerlendiriyor, sağda sol ayaklı Tello, solda da sağ ayaklı Ekrem'in oynaması çok yüksek ihtimal..
Ya da çok koşan ama bir türlü Ertuğrul Hoca zamanında yaptığı çıkışın devamını getiremeyen Serdar Özkan düşünülebilir..

Ayrıca Ekrem'in ters ayağıyla oynaması pek fazla fark yaratmıyor çünkü adam zaten ortaları hangi kanatta oynarsa o ayağıyla yapıyor..

Geçen hafta Manisa maçında Beşiktaş'ın meşhur 10 buçuk numarası Nihat Kahveci oldu ve 90 dakika sahada kaldı, bizim maçta da yedek başlamasını beklemiyorum..

Denizli bıkmadan usanmadan oynattı Nihat'ı ve bu ısrarı da bitirdi bu oyuncuyu...
Adamın kendine güveni kayboldu tamamen, üzerindeki baskıyı atamadı ve de gerçek performansın yakalayamadı bür türlü..
Sonunda da ıslıklanmaya başlandı, taraftara kendini ispatlama hırsı bize patlamaz umarım..

İleride de Bobo tek santrafor olarak görev yapıyor, sezon başında kovmaya çalıştıkları adam şimdi takımın en büyük kozu olmuş durumda..
Son maçlarda atılan gollerde hep Bobo'nun imzası var...
Oynamak isterse oynayan bu oyuncu bize karşı son haftaların da gazıyla oynamak isteyecektir..

Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder