14 Eylül, 2010

ŞL 1.Rakibimiz: FC Valencia (II)



Kaç gündür düşünüyorum Ertuğrul Sağlam olsam maça hangi 11'le başlarım diye ama çıkamadım işin içinden bir türlü.
Savunmanın ortasında Stepanov-İbrahim arasında sürekli gidip geliyor insan..Çok çabuk,atletik ama kazma ve konsantrasyonu çok düşük İbrahim mi?
Yoksa teknik, konsantrasyonu yüksek buna karşın hantal, ritmini hala bulamamış, özgüven sorunu yaşayan, ürkekliği üzerinden atamamış Stepanov mu çıkamadım işin içinden.

Insua henüz bu takımda oynayacak düzeyde değil, Batalla da Şampiyonlar liginin temposunu kaldıramayabilir.Sercan'a yakın oynayacak geri sadece Nunez ve Turgay kalıyor..
Nunez de fizik olarak çok yeterli değil, sert savunmalara karşı çok çabuk pes ediyor.
Turgay da bir aydır sakat ama pres gücü sayesinde savunmayı en uçtan başlatmamızı sağlıyor, top tutabiliyor, Sercan'ı iyi tanıyor..

Ertuğrul hocanın her türlü kararına saygımız sonsuz..Sercan'ı yanında oturtup Turgay-Nunez bile başlayabilir. Turgay-Batalla, Turgay-Insua ile sahaya çıkarsa da şaşırmam..Adamın içinde bulunduğu durum çok bilinmeyenli denklem gibi..

Belki de geçen yıl İstanbul takımlarına karşı tercih ettiği Hüseyin-Bekir-Ergiç 3'lüsünün yeraldığı ortasaha düzeniyle mi çıkacak bekleyip göreceğiz..
Ama ben olsam hızlı Valencia hücumcularına karşı ne olursa olsun Bombacı İbrahim'i tercih ederdim.
İleriye de Sercan-Turgay ikilisini koyup hayvan gibi pres uygulardım, Valencia'yı kendi yarı alanıma sokmazdım.
Aslında çok fazla "şöyle oynamalıyız böyle oynamalıyız" edebiyatı yapmak istemiyorum, en son Kadıköy'deki Fenerbahçe (kupa) maçından önce o tarz bir yazı yazmıştım, nasıl olduysa Ertuğrul hoca da aynı şeyleri harfiyen uygulatmayı düşündü ve 3'lük olduk göz açıp kapayıncaya kadar..:)

Adamım Ozan İpek'e çok fazla üş düşecek bugün, Vederson'a yardım etmekten başını kaldıramayacağı anlar olacak..Öncelikle erken sarı kart görmemesi gerekiyor, umarım kıl bir hakeme denk gelmeyiz..

Volkan Şen'e zaten söyleyecek bir şeyim yok, ben bu maçı alacağım desin yeterli.

Sercan da aynı şekilde..Yeter ki futbolunu oynamaya konsantre olsun sadece..Eskişehir maçında nasıl attığı gol ile 3 puanı hanemize yazdırdıysa bugün de ondan çok şey bekliyoruz..

Fazla lafı uzatmaya gerek yok..Futbolcularımız sahada ellerinden gelenin en iyisini yapacalaklardır, bundan hiç şüphemiz yok.

Kazanmak-kaybetmek çok da önemli değil açıkçası..Onlar bize bu heyecanı yaşattılar ya o bile yeter bize.

Allah bin kere razı olsun hepsinden.

Tüm kalbimiz, dualarımız onlarla bugün.

"Ne Mutlu Bursasporluyum" diyebilene (!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder