23 Eylül, 2010

İmparatordan İnciler



Bursasporumuz'un efsane ismi Nejat Bijediç Bursa'nın yerel gazetesi olan Olay'daki köşesinde Bursaspor'un son durumuyla ilgili çok güzel bir yazı yazmış. Ben de bu yazıdan derlemeler yapıp burada paylaşmak istedim. İşte İmparatorun kaleminden dökülen inciler:

VALENCİA

Maçtan 2 hafta önceki yazımda belirttiğim öngörülerin hemen hemen hepsinin gerçekleşmiş olması beni çok üzdü.

*Savunma tandemindeki Ömer-Stepanov'un ikisinin de kaliteli oyuncular olduğunu ama birarada oynamalarının hızlı hücum elemanlarına karşı takımımızın sıkıntı yaratacağını düşünüyordum, ki bunun nasıl gerçekleştiğine hepimiz şahit olduk.

*Sol kanatta Vederson-Ozan ikilisinin uyumsuzluğunun ileride takıma zarar vereceğini söylemiştim, bunun ne kadar doğru olduğunu Valencia'nın bütün ataklarını burdan gerçekleştirip, bizim ise sol kanadı hiç kullanamamış olmamız bunu açıkça gösterdi bizlere.

*Bunların yanında önliberoda Hüseyin'in yetersiz kalabileceğinden bahsetmiştim, gerçi bu bölgeye transferin son gününde Svensson takviyesi yapıldı ama onun da arkadaşlarını tanıması, takımın oyun sistemine uyum sağlaması biraz zaman alabilir.


SERCAN

Son vuruşlarda sıkıntısı olsa da Sercan takım için çok önemli bir oyuncu. O oynadığı zaman takımı ileriye taşıyor, pozisyona sokuyor, gole yaklaştırıyor.Ancak o oyunda yokken Bursaspor pozisyona girmede çok zorlanıyor.

BUCASPOR

Güzel bir maç olacağından kimsenin şüphesi yok, Bucaspor çok diri bir takım. Ama Bülent Uygun'un öğrencileri için gol yollarında biraz etkisiz diyebiliriz. Rakibe saygımız sonsuz ama Bursaspor'un bu maçı da alarak 6'da 6 yapacağına yürekten inanıyorum.

GLASGOW RANGERS

Tipik İngiliz futbolunu en iyi uygulayan takımlardan diyebilirz onlar için. Bu açıdan hava hakimiyeti iyi iki oyuncu olan Ömer-Stepanov ikilisini orada beraber izleyebiliriz. Hızlı hücum oyuncularımızla da gol bulabiliriz. Sonuçta Avrupa takımları Uzaydan gelmediler. Takıma sonuna kadar güvenmeli, üzerimizdeki olumsuz havayı dağıtıp daha fazla pozistif olmalıyız. Geçen yıl bir devrimi başaran Ertuğrul Sağlam'ın öğrencileri kendilerine güvenilmeyi sonuna kadar hakediyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder