01 Mart, 2010

Unutulan Golcü İsa Bağcı


Transferin son günlerinde sürpriz bir şekilde Glasgow Rangers'ten transfer edilen İsa Bağcı'dan için herkes A2 takıma yapılmış bir takviye olarak bahsediyordu..
Fakat İsa' daki ışığı gören Ertuğrul Sağlam bu oyuncunun A takım ile idmanlara çıkmasını istemesi ardından da İsa Bağcı hakkında alınan olumlu referanslar ile birleşince çok ama çok umutlanmıştım bu oyuncu için..

Sezon başından beri A takım ile çalışıp, hazırlık maçları dışında pek şans bulamayan İsa'nın A2 takımında da oynatılmayınca iyiden iyiye paslanmaya başlayacağını düşünüyordum.
Üzerinden biraz zaman geçtikten sonra İsa A2 liginde oynatılmaya başlandı ve buarada 5 maçta forma giyip 3 gole imza attı..
Buarada İsa'nın A2'de oynadığı maçları BSTV' den indirip izledim ve İsa hakkında umutlanmakta yanılmadığımı farkettim..

Öncelikle İsa anlatıldığı gibi çok hızlı olmasının yanında bilekleri çok yumuşak, dolayısıyla sağ ayak plaseleri ile golle buluşabilen bir oyuncu..
Ayrıca topsuz koşuları, pozisyon bilgisi gibi mental özellikleri de oldukça gelişmiş..
A takım forması altında sezon sonuna kadar bıkmadan usanmadan çalıştığı taktirde mutlaka ona şans gelecektir, umarım o şansı iyi değerlendireceğine de gönülden inanıyorum..
İsa hakkında Tam Saha dergisi Mart sayısında bir röportaj gerçekleştirmiş işte linki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder