03 Mart, 2010

Volkan Şen ve Barcelona



"Volkan Şen Barcelona dahil dünyanın her takımında çok rahat oynar..Ben son yıllarda Türkiye'de böyle bir oyuncu görmedim"

Bu sözler Hıncal Uluç'a ait, geçen akşam NTVspor'da Kırmızı Çizgi programında dillendirdi bu düşüncelerini..

Ayrıca program ile ilgili başka bir ayrıntıyı paylaşmak istiyorum..
Zirve mücadelesi yapan takımların fikstürlerini incelemişler ve bütün takımlar kalan maçlarında ilk yarıdaki performanslarını gösterdikleri taktirde şampiyon olacak takım Bursaspor..



4 yorum:

  1. Sergeni izlediysen o da "kolay kolay maç kaybetmez bu takım"dedi.Anadolu takımısın,haddini bilerek oynamıyorsun deyişinin üzerinden 1 ay geçmedi daha.Boş laf bunlar...

    YanıtlaSil
  2. Sergen'in durum farklı ama bence biraz..
    Adamın futbolculuktan kalma 1 tembellik huyu var..Maç falan izlediği yoktur muhtemelen, sadece gollere, özete falan bakar, skora göre yorum yapar..

    Aynı programda Ozan İpek için; Sergen " Şuan Türkiye'nin en iyi oyuncusu, iki-üç maçtır izliyorum bu adamdan iyisi yok ülkede" falan gibisinden bir şeyler saçmaladı..
    Sanki Ozan iki-üç maçtır böyle oynuyor da futbol uleması Sergen Bey adamın 2-3 maçını izlemiş ve Türkiye'nin en iyisi ilan etti iki maçta adamı..

    Ayrıca Sergen öyle ciddiyetten uzak bir insandır ki, BJK A2 takım antrenörü olarak BSTV'ye verdiği röportajda "Burda sadece staj süremi dolduruyorum, benim asıl mesleğim herkesin de bildiği gibi TV yorumculuğu" diye konuşmuştu..

    YanıtlaSil
  3. Evet Sergen ayrı bir fenomen,Ozan İpek mevzusuna ben de güldüm baya.Bir de bütün Türkiye "bu sene başında Bursaspora gelen oyuncu"diyor Ozan için.İnsan biraz araştırır:)Ama bundan daha da komiği Bekir Ozan İpek demeleri:):)

    YanıtlaSil
  4. medyadaki (ntvspordaki spikerler ve birkaç istisna hariç) ilker yasin, erman, şansal, sergen rıdvan, k.hakan, gibi tipleri bir araya toplasan bir spor hadi sporu geçtim futbol yazarı etmezler. Topu salak bunların.Hele at/kafa sergen ile rıdvan evlere şenlik gülmelik...

    YanıtlaSil