14 Mart, 2010

Шин Йон Рок


Bizim eski göz ağrımız Shin Young Rok'un Bursa'dan ülkesine kaçıp, ordan da Rusya'nın vasat altı takımlarından olmasına rağmen sezona büyük hedeflerle giren Tom Tomsk'a imza attığını duymayan yoktur herhalde..

Shin'in lisans probleminin çözülüp çözülemeyeceğini merak ettiğimden dolayı Rusya liginin başlayacağı günü iple çekiyordum..

Ve sonunda Rusya ligi başladı ve Tom Tomsk takımı ilk maçını cumartesi günü oynadı.
Shin'in maçta süre almadığını gördükten sonra önce takımların 18'lerini buldum Rusya Federasyonunun sitesinden.
Orda da adını göremeyince Tom Tomsk kadrosuna göz attım fakat orda da Shin'in ismine rastlamadım.

Yani işin özü bizim Shin geçici lisansı alamamış henüz, Rusya'da transfer sezonunun ne zaman bittiğini bilimiyorum, dolayısıyla lisans çıkarmak için yeterli süre var mı yok mu onun hakkında da yorum yapamayacağım..

Ama Shin'den 3-5 bir şeyler gelse, bu da futbolcularımıza motivasyon sağlama amaçlı takıma buralara getirdiklerinden dolayı prim olarak dağıtılsa çok güzel bir jest olur diye düşünüyorum..

Ya da Shin geri dönse..
Sezon sonu biz sakatlıklarla boğuşurken formasını sırtına geçirip bu taraftara kendini affettirse..
Bizi Şampiyon yapsa ne güzel olmaz mı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder