06 Mart, 2010

Bursa'da Neler Oldu // Eski Yazıyı Tekrar Yayınlıyorum










Adamlar maç boyu kendilerini yediler...
Sonra da her şeyi biz yapmışız gibi İstanbul Medyası türlü türlü haberler yaptı...
Sonra biz Kahpe Bizans deyince suçlu oluyoruz
10 yaralı varmış ben iddaa ediyorum en az 7 tanesini kendileri dövmüştür...
Ama medyamızdan Allah razı olsun sütten çıkmış ak kedi yaptılar herifleri...


Geçen yazdım yine yazıyorum da burda yenilgiye tahhammül edemeyip de bu kadar olay çıkaran insanlar anasını-bacısını keser, dağa da çıkar, adam da öldürür...

Bu olayların büyük bölümü 4-0 olduktan sonra gerçekleşti zaten.
4.yü yedikten sonra bunların tribünün yarısı boşaldı.
Sonra bir baktık ki adamlar ellerine taşları alıp geri döndüler.
Ama bunların hiç biri yansımamış maalesef medyamıza.
Bari haber yapacan bir araştır be arkadaş.
Hükümete yalaklanacam diye yırtma bir taraflarını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder