06 Mart, 2010

Köpek Sürüsü // Sizin Eseriniz




Bu yazdığım ikinci yazı, ilkini çok sert bulduğum için paylaşmamın çok doğru olmayacağını düşündüm..Ama yine de bir kaç cümleyi tekrardan söylemeden duramayacağım..

"İstiklal Marşımızı ıslıklayan 15 bin Köpek Sürüsü, onlara prim tanıyan İstanbul basını, 5 aydır intikam söylemleriyle cahil insanları galeyana getiren, ardından dansöz gibi kıvıran Diyarbakır yerel basını.. Ve tüm bunlara göz yuman TFF"

"Hepinizin Allah Belasını Versin, Hiç Birinize Hakkımı Helal Etmiyorum"




Haydi Uğur Dündar, formanı giysene yine..."

Maça gelince zaten o ortamda başlaması çok büyük hataydı bana göre.
İlla birilerinin kafalarının yarılmasını beklememeliydi maçın hakemi.
Ama Mustaf Kamil Abitoğlu ısrarla maçı oynatmak için çaba sarfetti.
Her taçta her kornerde futbolculularımıza moloz yığınları atıldı, maalesef bunlar görmezden gelindi.
Artık onlar stada nasıl sokulduysa.

Allah' tan o taşlardan biri yardımcı hakemin başına isabet etti de maç benim beklediğimden de erken futbolcularımız ciddi yaralanmalar yaşanmadan bitti.

Eşşek değil ya federasyon, anamızın ak sütü gibi helal olan 3 puanımızı verir herhalde bu saatten sonra..

Ama burası Türkiye..
Her an her şey olabilir..
Sürpriz diye bir şey yoktur bizim ülkemizde..
Diyarbakırspor'lu futbolcular " Bu nasıl iş anlamadım, hiç bir şey yokken Bursasporlu futbolcular stadı terkettiler.Bunlar her zaman olan şeyler." diye röportaj bile verebiliyor..

Bu maç da Diyarbakır'ın galibiyeti üzerine tescil edilirse hiç şaşırmam..

3 yorum:

  1. Yakışmış mı yahu bu yorum şimdi?İyice seviyesizleşen spor basınından dolayı okumaya başladığım bloglarda yazan bursalılardan olmana rağmen aradığım sağduyuyu sende de bulamadım.Tamam kızgınsın çok haklı olarak ancak köpek sürüsü lafı hiç yakışık almamış.Üstelik her ne kadar benim de Tsl'de en nefret ettiğim başkan Çetin Sümer olsa da sizin başkanınız da ondan aşağı kalır yanı olmayan bir adamdır.Bir önceki postlarında haklı olarak da olsa çemkirdiğin Çetin Sümer'i eleştirirken biraz da olsa çuvaldızı kendine batırmalısın bence.Çok sevdiğim bir oyuncu topluluğuna sahip olmasına rağmen Çetin Sümer'den aşağı kalır yanı olmayan bir başkana sahip olduğunuz için size de çok olumlu gözle bakamıyorum maalesef.Ancak sizle Diyarbakırspor'u bir tuttuğum anlamını çıkarmayın lütfen.

    YanıtlaSil
  2. "..İstiklal Marşımızı ıslıklayan 15 bin Köpek Sürüsü.."

    Abi ben bu sözü bir anlık sinirle yazmış olmama rağmen kusura bakma ama hala arkasındayım..
    Bugüne kadar bu blogda ne Beşiktaş'a ne Fener'e ne Galatasaray'a en ufak bir hakarette bulunmadım..
    Önceki yazılarıma arşivden ulaşabilirsin, her takıma aynı mesafede yaklaşmaya çalıştım..

    Tabi o İstiklal Marşımız'ı ıslıklayan köpek sürüsü hariç, çünkü onlar bana göre insan olamazlar..
    Ve ulusal basında niyeyse bu "ıslıklama mevzusu" nun üzerinde pek duran yok maalesef..

    YanıtlaSil
  3. Hak veriyorum ancak yine de hoş olmadığını düşünüyorum.Tabii takdir senin =))).

    YanıtlaSil