14 Mart, 2010

Rüyalarda Buluşuruz..

Son günlerde neredeyse her gece Bursaspor'la ilglili kabuslar görüyorum..Özellikle de maçlardan 1 gece önce o maçı 2-3 farklı rüyada görüp, hepsinde de ya berabere kalıyoruz ya da kaybediyoruz..

Mesela dün gece bir ara uyandım 1-1 bitmiş maç..
Lan diyorum oğlum daha sabah olmadı yat uyu..

Tekrar uyudum, bu kez de aynı ruyanın devamını gördüm, hakem ikinci yarıyı oynatmayı unutmuş, bu kez da 2-2 sonuçlandı maç..

Sonra son kez uyuyacağım dedim kendi kendime, bu sefer de 1-2 kaybediyoruz..
Arkadaşlar arıyor zırt bırt, "Şampiyon Olcakmışsınız daha Manisa'yı yenemiyorsunuz" falan diye eziyorlar beni..

Yine bir irkilmeyle uyandığımda saat sabahın 7 buçuğuydu..
Sonra da uyku tutmadı bir daha..

Ben de o saatten beri BSTV' deki galibiyet videolarını izleyerek kendimi avutuyorum, her video arasında da Bülent Ablamız'ın yorumuyla "Ruyalarda Buluşuruz" şarkısını dinliyerek maç saatini bekliyorum..
Acayip heyecan yaptım..
Sanki ben çıkıp oynayacam :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder