16 Şubat, 2010

Bursasporumuz: 1 Trabzonspor 1 // Son Dakika Kabusu




Korkuyorum şu son dakika golleri yemeyi alışkanlık haline getirmekten..
Rakiplerimizin hepsinin puan kaybettiği bir haftada başka bir rakibimizden 3 puan alsak çok çok iyi olacaktı.Hatta maç sonunda "Pasaportlar Hazırlansın" diye bir başlık atmayı planlıyordum ki hevesim kursağımda kaldı..

Maça gelince sahada 90 dakika savaşan bir Bursaspor'un aksine 70 dakika hayalet gibi gezen bir Leonardo İglesias vardı..Zaten ben bu oyuncunun böyle önemli maçlarda takımı taşımasını falan beklemiyorum..Hatta 11'de olması büyük bir süpriz oldu benim için.
Ama kimsenin Leo'ya kızmaya hakkı yok, zaten adamın çapı belli..
Biz İglesias'ı bizi şampiyon yapması için falan almadık ki, altenatif olsun diye aldık..

İlk yarıda oyunun hakimi tamamen Bursaspor'du diyebilirim.Topla oynama yüzdesi de 60-40 bizim lehimizeydi.Özellikle ortasahadaki Bekir Ozan-Hüseyin ikilisi sezonun en iyi futbollarını oynadılar..Hüseyin ikinci yarı biraz afallaldı ama Bekir Ozan oyundan alındığı 75.dakikaya kadar mükemmeldi diyebilirim.Bana göre Ozan'ın oyundan alınması çok gereksiz ve de yanlış bir hamle oldu.Ama hoca Trabzon'un üstümüze fazla geldiğini düşünüp, takıma hem cesaret vermek hem de biraz daha ileriye itmek istediği için bu değişikliğe gittiğini düşünüyorum..
Zaten ikinci yarıda oyunu bu kadar kendi sahamızda kabul edip, bu kadar çok pozisyon vermemizin en önemli nedeni yorgunluk bana göre.

Tabi bir de Sercan-Volkan ikilisinin eksikliğini çok fazla yaşadık..Takımı kontraya çıkarıp, topu ileriye taşıyacak ağrılar içinde iğne ile oynayan Ozan İpek'ten başka oyuncumuz olmadığından çok sıkıntı yaşadık.Trabzon'un baskı kurduğu dakikalarda Sercan-Volkan'dan birisi bile olsa 2'yi hatta 3'ü bulmamız işten bile değildi..

Diğer oyunculara tek tek bakmak gerekirse İvankov yediği gole rağmen çok iyiydi.Ah bu adam bize daha genç gelecekti ki..


Ali Tandoğan sağ kanatta iyi çalıştı, soldaki Keçeli de öyle..Tabi yediğimiz golde Keçeli'nin Umut'a o topu aldırmaması gerekiyordu..
Gerçi Umut da nasıl bir gol attı kendisi bile anlayamadı, top sekerek İvankov'un üstünden geçti..
Umut'a al topu o şekilde vur desek 100 defada ancak 1 kere vurabilirdi o da geldi bizi buldu..

Savunmada Ömer Erdoğan fena değildi fakat Bombası İbrahim yine kötü günündeydi..
Kritik müdehaleler yapmasına rağmen bazen salak saçma hatalar yaptı..
Bu adama da kötü diyoruz iyi oynuyor, bugün onun maçı olacak diyoruz sıçıyor.
Var bu işte bir iş ama ben anlamadım..

Turgay sağ kanatta bir şeyler yapmaya çalıştı ama Leo'nun yerinde oynasa çok daha başarılı olurdu.Batalla da attığı golün dışında beklentimin altında bir performans sergiledi.İkili mücadelerde biraz daha ayakta kalması gerekiyor.
Bu sezonu bu oyuncunun lige alışma süreci olarak görüyorum zaten, seneye ligi domine eden bir Batalla görecek herkes bundan kimsenin şüphesi olmasın.

Ozan İpek'in ölüsü bile yetti Trabzon'a, hem 12 günde dört 90 dakika oynadı hem de adamın kaburgası çatlak, helal olsun demekten başka hiç bir şey gelmiyor içimden..
Sana minnettarız Ozan İpek..

Sonda söylemem gerekenleri en başta söyledim zaten..
Haftaya Fenerbahçe deplasmanına çıkacağız Kadıköy'de..
Ordan da en az 1 puanla döndük mü önümüz çok açık çoook..
Şuan bile eksik Kasımpaşa maçımızdan 3 puanla ayrıldığımız varsaydığımzda Kayseri'ye 5, Trabzon'a 6 puan fark atmış oluyoruz..
Ama futbol bu maçlar oynanmadan kazanılmıyor..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder