12 Şubat, 2010

Azize İstifa !!

"...Ancak bu lig bu hakemlerle yürümez. Bir kaç haftadır hakem hataları yüzünden hakkımız yeniliyor. Artık camiamızın haklarını savunamayacak duruma geldim. Bu yüzden Kulüpler Birliği Vakfı Başkanlığı'ndan istifa ediyorum. Bu lig bu hakemlerle gidecekmiş. Hayır. Biz bu hakemlerle devam etmeyeceğiz.Penaltımız verilmiyor. Herkesi buradan aklını başına almaya çağırıyorum. Bundan sonra Kulüpler Birliği Vakfı yok. Biz mağlup olabiliriz. Buna birşey demiyoruz. Haklı kimse o kazansın. Buna itirazımız yok. Ama bu lig bu hakemlerle gitmez. Kulüpler Birliği için ise artık elimizden geldiği kadar dışarıdan yardımcı oluruz. Buradan Futbol Federasyonu'na da sesleniyorum, onlar da akıllarını başlarına alsınlar.. Federasyonun kurumları, kulüplerin önünde hiç duramazlar..."


Bu açıklama 2 ay kadar önce hayatımın kadını Azize tarafından yapılmış ve bu açıklamanın sonunda adaletsizliğe isyan edip istifa etmiş..
Ee tabi herzamanki gibi geri döndü ve yine hala kulüpler birliği başkanı..
Madem Türk futbolunu düşünüyorsun, bu hakemlerle bu ligin bitmeyeceğini düşünüp istifa ediyorsun..
Bugünden sonra  da patlat bir istifa da 70 milyon döt olsun..
Sen o istifayı et, ben de burdan en yakın Fenerium'a gidip 3-1 nolu Azize formasını almazsam en adi şerefsizim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder