22 Şubat, 2010

22. Hafta Rakibimiz: Fenerbahçe // 18 Kişilik Kafile

Herkesin olduğu gibi benim de en çok merak ettiğim Sercan'ın bu maçta oynayıp oynamayacağıydı..
Durumla ilgili ise sadece şu resmi açıklama yapıldı..



Takımımız İstanbul`da
Bursasporumuz, akşam saatlerinde karayoluyla İstanbul`a gelerek maç saatini beklemeye başladı.
Hava şartları nedeniyle deniz yolu taşımacılığının yapılamaması nedeniyle İzmit Körfezi`ni karayoluyla geçen kafilede 18 futbolcu yer alıyor.


----------------------------------------------------------------------------------------
Yani kafilede kimin olmadığı yazmıyor.Ben de inat edip BSTV'deki şu videoyu izleyip tek tek maç otobüsüne binen oyuncularımızı saydım..
İvankov, Yavuz Özkan, Ali Tandoğan, Mustafa Keçeli, Yenal Tuncer, Tomas Zapotonchny, İbrahim Öztürk, Ömer Erdoğan, Hüseyin Çimşir,Bekir Ozan, İvan Ergiç, Giani Kirita, Volkan Şen, Veli Acar, Ozan İpek,Pablo Martin Batalla, Turgay Bahadır, Leonardo İglesias..
Liste 18 kişi, görüldüğü gibi Sercan Yıldırım kadroda yok..
Benim yazdığım bu listeyi yazmak çok mu zor arkadaş..
Bana ne takımın hangi yoldan gittiğinden, Polis miyim ben..

**Ee bari adet yerini bulsun muhtemel kadromuzu da yazalım..
Saraçoğlu' ndaki ilk maça benim aynen burda yazdığım 11'le çıkıp 3-0 mağlup olduğumuzu da hatırlatmadan geçmek olmaz..

Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder