25 Şubat, 2010

Bu Sene Şampiyon Kim Olur??


Pazartesi günü Fenerbahçe'yi Saraçoğlunda 2-0 geriden gelip 2-3 mağlup ettiğimiz maçtan beri acayip mutlu dolaşıyorum..Dolaşmasına dolaşıyorum da herkesin dilindeki "Bu Sene Şampiyon Kim Olur?" sorusuna "Kimse Umutlanmasın Şampiyon Biziz" diyememek kahrediyor beni..Ne olurdu yani devre arasında hocamızın istediği adamlar alınsa, kulüpte para yok deniyor da şuan itibariyle borcumuz 18 trilyon olarak açıklandı..Eee bankadan kredi de mi çekilemezdi?
Yeni yayın ihalesiyle birlikte zaten kulübün gelirleri ikiye katlanacak. O kadar iş adamları var yönetimde, bankadan kredi çekmiyorlarsa kulübü borçlandırsınlar kendilerine "Yıldırım Demirören"in yaptığı gibi.Neyse artık olan olmuş şu kısıtlı kadroyla yolumuza devam etmek zorundayız.

Peki bu yolun sonu Şampiyonluk olur mu, "Biraz Zor".
Öncelikle takımımızın belirli bölgelerinde ciddi alternatifsizlikler mevcut.
Mesela Ali Tandoğan kupada gereksiz bir kırmızı kart gördü, tamam hem Tuna hem Veli ellerinden geleni yaptılar ama yetersiz oldukları herhalleriden belli..

Sağ beki geçtik sol bekte ise elimizdeki en iyi adamımız Mustafa Keçeli.
Bu oyuncu süperligde bizden başka hangi takımda oynar diye soruyorum kendime de bir türlü cevap bulamıyorum..Şampiyonluğa oynayan takımlardan ziyade küme düşmeme mücadelesi veren takımların bu mevkilerde oynayan oyuncularına bakıyorum, Çağlar Birinci, Eren Aydın, Bassem Abbas, Ergün Teber, Hayrettin Yerlikaya..Bunların hangisinden kalite olarak üstün bizim Mustafa Keçeli?..Bence hiçbirinden..

Ya da ortasahanın sağında Volkan Şen sakatlansa ilk tercih edilecek isim kim olur bu takımda?
Tabiki Veli Acar..Ee bu oyuncu Türkiye hangi takımda oynayabilir?
Cevabım yine hiç biri oluyor üzülerek..
Peki sol kanatta Allah korusun Ozan İpek'e bir şey olsa yerine kim oynar cevap yine Veli..
Belki Eren Albayrak ama o da kuvvetlenemedi bir türlü.
Hoca maç tecrübesi kazansın diye A2'de oynatıyor ama orda da çalım tarzından dolayı sürekli sakatlanıp duruyor bu çocuk.Şurdaki yazımda yazmıştım daha önce bu konuyu, birileri şu çocuğu uyarmıyor mu merak ediyorum..

Bu zaaflarımız yüzünden asla kendimi şampiyon olacağız diye şartlandırmak istemiyorum..
Edirne'den dışarı adımızı atalım yeterli benim için şu şartlarda..
Bursaspor'un en iyi derecesinin 4.lük olduğu ve bunu tarihinde sadece 2 kere başarmış olduğu varsayıldığında pek de haksız sayılmam aslında..

Basamakları yavaş yavaş ama emin adımlarla çıkmak gerekiyor, Sivas gibi hızlı koşup erken yorulmak istemiyorum, bu sene şampiyon olmayalım ama Avrupa'ya gidelim sene sonuna kadar Eren Albayrak, Emre Pehlivan, İsmail Haktan Odabaşı, Muhammet Demir, İsa Bağcı gibi genç ve umut vadeden isimlerden en 2 tanesine kazanalım yetecek zaten bana..
Alt yapısı harıl harıl çalışan bir kulübümüz var, dışarıdan büyük oyuncular alarak altı doldurulmamış başarılar yaşamaktansa kendi yağında kavrulabilen, kendi oyuncularıyla şampiyon olan bir Bursaspor çok daha mutlu eder beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder