15 Şubat, 2010

21. Hafta Rakibimiz: Trabzonspor // Eren Sürprizi Olur mu?



Sercan-Ozan-Volkan
üçlüsünün oynamayacağı bir Bursaspor takımını bir kaç hafta önce hayal bile edemezdik aslına bakılırsa..
Bugün de Trabzon karşısında bu 3' lüden hiç biri forma giyemeyecek..
Ertuğrul hoca bu yokluk içinde nasıl sürprizler yapacak çok merak ediyorum doğrusunu söylemek gerekirse..
Mesela sol kanatta Eren Albayrak maça 11'de başlarsa hiç şaşırmam.
Ya da ileri uçta Muhammet Demir-İsa Bağcı ikilisinden biri kadroda yer alırsa.

Aslında bu isimlerin arasında benim ve en çok umut beslediğim oyuncu hiç kuşku yok ki Eren Albayrak.Kupa'daki Sivas maçına sonradan dahil olup, kısa süre içerisinde 1 de asist yapan Eren kendini korur ise büyük futbolcu olacak..

Ama onunda en büyük problemi sakatlanmaya çok müsait bir oyuncu olması..Tamam fiziki gücü de çok yeterli değil ama bence asıl problem Eren'in çalım tekniğinde..

"Rakibin üstüne üstüne gidip aniden kendi solundan hızlanarak driblingle geçme" huyundan vazgeçmediği sürece bu ligde oynaması biraz zor..
Çünkü karşısındaki bek oyuncuları genellikle çok çevik olmayan ve de aynı zamanda kasap
özellikli olduğundan dolayı bu çocuğun oynayıp da bileklerine tekme yemediği maç yok..
Sadece Süperligde değil aynı darbeleri A2 maçlarında da alıyor..

Umarım benim farkettiğim bu ayrıntıyı Eren'in kendisi ya da teknik ekipten birileri farkeder de bu oyuncuyu uyarırlar..
Eren'i Ozan'ın yerine yerleştirdiğimize göre Volkan Şen'in yerine de oynayabilecek oyuncu sayısı yeterlilikleri tartışılsa da oldukça fazla takımda..
Ben olsam Basel'de sağ kanat oynamışlığı olan Ergiç'i oynatırdım o bölgede ama Ertuğrul Sağlam Veli-Turgay ikilisinden birini değerlendirecektir..Yüksek ihtimal de bu isim Veli olur..

Turgay'ı ileri uçta değerlendirip arkasına da Batalla'yı monte edecektir hocamız..
Batalla'dan maçta bir gol-asist bekliyorum.
Serbest vuruştan Manisa'dakine benzer bir gol atarsa hiç şaşırmam.
Ayrıca Onur Recep Kıvrak'ın yan top zaafını da mutlaka değerlendirmemiz gerekiyor.
Son olarak Trabzon'un en beğendiğim oyuncusu olan Colman'a dikkat diyerek bitirelim yazıyı.
Umut'un da buaralar vurdukları giriyor ama maça kaptan çıkması muhtemel olan İbrahim Öztürk yine harikalar yaratıp Umut'a adım attırmaz gibi geliyor..


Football Fans Know Better





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder