27 Ağustos, 2010

Total Futbol


Malumumuz yarın Sivasspor ile oynuyoruz...Rakip hakkında burada bir şeyler paylaşabilmek adına üzerinden 15 güb geçmiş olmasına rağmen sezonun ilk haftasında Galatasaray ile oynadıkları maçı izledim dün akşam manyak gibi..

Geçtiğimiz haftasonu Galatasaray takımının çirkefliği bizim maça özel falan sanmıştım, hani hakem Volkan'ı atmadı, adamların da sinirleri orda boşaldı falan diye düşünüp bin söyleceğim yerde dilimi ısırıp bir söylemiştim..
Sivas karşısındaki hallerini de görünce ne kadar yanıldığımı bir kez daha anladım..

Neill efendi karete kid yapıyor, adamların buz gibi penaltıları yeniyor..Ceyhun cezasahasında tartışmalı bir şekilde düşürülüyor, büyük kaptan Arda Turan bizim Volkan'ın pozisyonuna benzer (iki pozisyon da refleks, iki pozisyonda rakip adına tehlike arzetmiyor, önemli atağı falan kesmiyor) bir şekilde topu eliyle kesiyor, kimseden ses yok..

Sonra hakem normal bir faul düdüğü çalıyor, adamın başına dünyaları yıkıyorlar..Yok yere o kadar itiraz ediyorlar ki konsantrasyonlarını kaybedip pozisyonun hemen devamında golü kalelerinde görüyorlar.
Rijkaard efendi ortalığı yıkıyor, kendini dizginleyemeyip Sivas yedek kulübesine saldırıyor, kendisini sakinleştirmeye çalışan rakip takım oyuncusu Ceyhun'u yüzüne bile bakmadan küfredercesine itiyor.

Daha neler var neler..Muhakkak herkes görmüştür o görüntüleri, ben yurt dışında olduğum için haberim olmamıştı, izleyince şoke oldum.
Antipatiklikte Fenerbahçe'den bile daha öndeler.
Rijkaard efendi total futbol diye diye total kavga etmeyi öğretmiş oyuncularına.
Vallahi helal olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder