22 Ağustos, 2010

2.Hafta Rakibimiz: Galatasaray (II)



Konyaspor maçını izleyememiştim ama dün akşam sitenin tekinden indirip izleyince beklediğimin üstünde buldum takımı..
Gerçi bunda Ziya Doğan'ın da payı oldukça fazla..Adam resmen 5-5-0 ile başlamış maça..4-6-0'ı entel spor yazarlarının ağzından çok dinledik ama böyle bir dizilişe ilk defa şahit oldum doğrusunu söylemek gerekirse..
Bir de o kadar bek bolluğunda Adnan'ı sağ bek Hakan Aslantaş'ı sol bek oynatmış yaa vallahi helal olsun.

Savunmamızın göbeğinde oynayan iki kule Ömer ve Stepanov hemen hemen hiç zorlanmamışlar.
Bu ikilinin performansını pırpır diye tabir edilen ve göz açıp kapayana kadar hızlanan adamlara karşı da görmek gerek.
İbrahim'in her ne kadar konsantrasyonu çok kötü olsa da ligin açık ara en hızlı savunmacısı olmasının geçen yıl ki şampiyonluğumuzda payı çok ama çok fazla.

Bu akşam hocamız bu bölgede kimi tercih edecek çok merak ediyorum. Galatasaray Mehmet Batdal'la oynayacak olsa bu Stepanov-Ömer sıkıntı yaratmaz ama Baros bambaşka bir adam..
Savunmanın arkasına yapacağı kurnaz koşulara dikkat etmek gerekecek.
Ali Tandoğan'a diyecek bir şeyim yok ama Vederson Trabzonspor maçındaki hatalarını tekrarlamamalı kesinlikle..Çıkarken yine o kadar top kaptırırsa kevgire dönmemiz çok da zor olmaz.
Çok komik bir durum ama seni özlüyorum ulan Keçeli :)

Ortasahada Ertuğrul Sağlam geçen yıl ki İstanbul deplasmanlarında olduğu gibi yine iki savunmacı kullanacaktır bana göre..Bunun için de en ideal ikili Hüseyin ve Bekir..
Hüseyin'e de ayrı bir parantez açmak lazım, adam Konya maçında biraz başka oynamış..Topuk pasları, çalımlar falan Hüseyin'den görmeye alışık olmasığımız hareketler bunlar..
Ayrıca müthiş koşmuş, her yere de yetişmiş, tekrardan helal olsun Hüseyin'ime..:)

Sağ kanatta Volkan Şen, sol da Ozan İpek mücadele edecekler.
İkisi de mükemmel oynamışlar Konya'ya karşı..Ozan İpek'i millet pek beğenmemiş ama ben acayip beğendim..Adam hücuma katılmış savunmaya yardım etmiş, Ergiç hücuma katıldığında göbeğe girmiş..
Ağzınla kuş tutmadığı kalmış sadece, bu gidişle onu da yaparsa hiç şaşırmam..

Ertuğrul Sağlam bu akşam çift forvet oynatmaz takımı çünkü hem Sercan hem de Nunez oynadığında adamın elinde ikinci yarıda kullanacak kozu kalmıyor, bu durumu da hocamızın çok fazla tercih edeceğini zannetmiyorum..
Savunmanın önünde Ergiç oynar, onun önünde de Sercan Yıldrım. Nunez de ikinci yarıda girip maçı alır götürür.

Nunez'e de değinmek gerekirse tam benim şurda paylaştığım tarzda bir oyuncu olduğunu bir kez daha gördük.Konya'ya karşı biraz şansı yaver gitse ilk maçında golle tanışması işten bile değilmiş.
Tam bizim aradığımız tarzda bir oyuncu, fizik gücünü biraz daha arttırıp pres özelliğini de gelişrirse tadından yenmez, Türkiye'de de kimse tutamaz bu adamı.

Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder