09 Eylül, 2009

Tuzağa Düşürüldüm...


Sercan'ın babası Kemal Yıldırım Bursa'nın en popüler yerel gazetesi olan Olay' a kendi isteğiyle gidip Röportaj verme isteğinde bulunmuş...Ve de kendini " Tuzağa Düşürüldüm" kelimeleriyle ifade ediyor...Sanki 19'luk çocuk da böyle bir açıklama yapıyor...

Yaşlı başlı adamsın sağda solda " Lak Lak " ötersen daha neler getirirsin çocuğunun başına...
İşte Baba Yıldırımın açıklamalarından alıntılar:

GALATASARAYLIYIZ DEMEDİM

“Star TV’den arayanlar bir süre sonra tuzak sorulara başladı. Fenerbahçe’nin önerdiği rakamlarla, G.Saray’ın ne verdiğini sorguladılar. Daha sonra sıra ailece Sercan’ın hangi takımda oynamasını istediğimize geldi. Ben bu soruda kesinlikle "Ben de Sercan da Galatasaraylıyız` demedim. Bu sözlerim kesinlikle kurgu ve doğru değil.

Sadece Rijkaard’ı taktir ettiğimi, G.Saray’da oynarsa Arda Turan ile iyi bir ikili olacağını öne sürdüm. Ama asla `Galatasaraylıyız` demedim. Ben doğma büyüme Bursalı ve Bursasporluyum. Böyle bir şey deklare etmem, kendi özümü inkar anlamına gelir.”


SAĞLAM’DAN ÖZÜR DİLERİM


Rijkaard’ın adını telaffuz ederek Ertuğrul Sağlam’ı istemeden incittiğini de belirten baba Yıldırım, “Burada hata ettiğimi kabul ediyorum. Ertuğrul Sağlam’ın oğlumun üzerinde büyük emeği vardır. Rijkaard’ı başarılı futbol kariyeri nedeniyle örnek göstermiştim.

Bu yanlış anlaşılma nedeniyle Ertuğrul hocamdan özür dilerim” şeklinde konuştu.

Bizim ailece derdimimiz para değil” savunmasında bulunan baba Yıldırım, her ortamda paragöz birisi gibi gösterilmekten şikayet ederek sözlerine şöyle devam etti:


“Elbette oğlumun haklarını koruma adına arkasında duracağım. Hakkımızı arama adına yaptığımız çıkışlar hep yanlış yorumlandı. Başkan Yazıcı’ya sözleşme yenilerken ‘bizi mağdur etme, istersen 2015’e kadar imza atalım’ dedim. Her şeyi sayın Yazıcı’ya ve yönetime bıraktık. Çünkü biz önce Bursasporluyuz. Sercan’ın kazandığı parayla ilgili de spekülasyonlar yapılıyor. Beş kuruş peşin para almadık. Oğlumun altındaki son model arabayı bankadan kredi çekerek satın aldık. Hala taksitlerini ödüyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder