11 Eylül, 2009

Adım Adım Kaos...


Ve beklenen karar geldi...Ankaragücü ile Ankaraspor disiplin kuruluna sevkedildi...Ama niye biri tedbirli diğeri tedbirsiz anlayan varsa bir adım öne çıksın...
Ankaraspor' un bu hafta oynayacağı maç da ertelendi...

Yani Gökçekler inatlaşmaya devam ettikleri sürece TFF ile bu Ankaraspor'un Bank Asya'ya yolculuğunun ilk adımı olmuş olacak...

Ben fedarasyon'un belediye takımları ile ilgili yeni düzenlemelere gideceğini düşünüyorum...Peki neler yapılabilir bu konuda :

1) En radikal karar alınıp belediye takımlarının profesyonel lisansları iptal edilir...

2) Belediye takımlarının futbola akan musluğunun önüne geçilir...
Nasıl belediye başkanlarının klüplerin başına geçmesi önlendiyse belediyelerin de verdikleri desteğe bir sınırlama ya da yasak getirilebilir...

Abdullah Avcı' nın hedefimiz "Türk futboluna yeni yıldızlar kazandırmak" söylemine karşılık bu takımlara:

3) Yabancı futbolcu yasağı getirilebilir...

4) Ya da belediye takımlarına 23-22-21 gibi bir yaş sınırı getirilebilir...

Eğer fedarasyon bu konuda yeni yasalar çıkarmayı düşünmüyor ise Yeni bir Ankara-Ankaragücü örneğinin yaşanması muhtemeldir...
Kasımpaşa- İstanbul Bld birleşmesi de yani...


İstanbul ve Ankara halkının belediye takımlarına ne kadar ihtiyacı var ki zaten...
Bence (1) nolu önermeyi uygularım...

(2) ile de Melih Gökçek (!) gibi bir adamın Ankaragücü gibi 100 yıllık tarihi olan klüplere burnunu sokması engellenebilir...

Yağmur yağdı 2 günde kaç aile yok oldu...
Sen şehrin alt yapısını es geçip Süperlig'e takım yapma derdine düşersen o bulunduğun mevkiyi haketmiyorsun demektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder