07 Eylül, 2009

Sercan'dan basın açıklaması...

Milli takım kampında tüm konsantrasyonunu Bosna Hersek maçına yoğunlaştırması gerekirken bugün çıkan haberlere istinaden Sercan'dan açıklama geldi...Ben de aynen yayınlıyorum...




Değerli spor kamuoyunun dikkatine...

Son dönemde basında yer alan transfer söylentileri ve benim dışımda yapılan açıklamalar mensup olduğum camiayı olduğu kadar beni de son derece rahatsız etmiştir. Yapılan açıklamaların benimle hiçbir ilgisi olmadığı gibi beni de hiçbir şekilde bağlamamaktadır.

Bursaspor’da oynamaktan ve yeşil beyaz formayı taşımaktan dolayı onur duymaktayım. Taraftarlarımızı benim dışımda gelişen olaylardan dolayı üzdüğüm için özür dilerim. Milli takımdan döndükten sonra bu konularla ilgili daha geniş bir basın açıklaması gerçekleştireceğim.

Sercan YILDIRIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder