26 Eylül, 2009

Bursaspor: 4 Diyarbakırspor :0

Maçı rahat aldık ama o kadar da baskılı falan oynamadık yani...

Ayrıntılı bir yazı yazmayı düşünüyorum yarın oynanan futbolla ilgili ama şimdilk sadece çıkan olaylarla ilgili bir şeyler karalamak istiyorum...

Diyarbakırspor taraftarı ve de insanı ile ilgili en büyük tespitim çok fazla galeyena gelmeleri oldu...O psikolojiye sahip insan adam da keser dağa da çıkar...herşeyi yapar...

Tamam "Diyar'a Koy" falan hiç şık bi söylem değil ama anında gemileri yakmak da gerekmiyor bence...Futbolun doğasında olan şeyler bunlar...Eger olaylar çıkmasa maç 0-0 biterdi ne gol izleyebilirdik ne de futbol...

Ayrıca Diyarbakır taraftarı en az 10 kez falan kendi aralarında tekme tokat kapıştılar...
Neyi paylaşamıyorlar anlamadım şahsen ben...

Rakip tribünde sarı zemin üzerine yazılmış 2 ufak yazı vardı onları okuyamadım uzaktan ama inşallah düzgün şeyler yazıyordur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder