26 Eylül, 2009

Maç Öncesi...

Bugün benim içinde çok önemli bir gün takımı uzun süre canlı izleyemeceğim bu maçtan sonra...
Yarız gidiyorum Sakarya'ya...Makine 4. sınıfım, alttan üstten dersler mevcut, bayaa sıkı tutmak lazım işi...

Bursa-Sakarya arası mesafe 2buçuk- 3 saat gibi kısa olsa da git-gel yapınca ders moduna girmek oldukça zor oluyor...
Diyorum yaa sağlam tutmak lazım bu yıl işi...

Bugünki maça gelince klasik Ziya Doğan takımına karşı oynayacağız...
Maçın 0-0' a kitlenme olasılığı da yüksek...Benim gönlümden geçen skor 1-0 kazanırız şeklinde...
Yani ilk golü atan takım kaybetmez, 2' yi bulan götürür 3 puanı...
Ama bi kaç yerde Şener-Tazemeta ikilisinin oynamayacağını okudum...
Bu iki top sürebilme yeteneği olan adam oynamazsa Diyar' ın gol bulması çok zor...
Keza Şener Yenal karşısında terör estirebilir bugün eğer oynarsa...

Ertuğrul hocanın çıkaracağı 11 konunda ise tahmin yapmak istemiyorum...
Her hafta şaşırtıyor zaten beni...
Ama Shin'i oynatacak mı çok merak ediyorum...
Orta sahada Kirita-Hüseyin'i bir arada da oynatabilir bugün...
Keza stoper de İbrahim de görev alabilir...
Fenerbahçe maçında 2. devredeki oyunuyla iyi bir izlenim bıraktı benim üzerimde...
Ama geçen yıl en iyi oynadığı maçlarda bile kendi kalesine gol atabilme yeteneğini düşününce...
Kafamdaki soru işaretleri çoğalıyor bir anda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder