09 Eylül, 2009

Bosna' ya doğru...








Milli takımı yine olmazsa olmaz maçlarına çıkıyor bugün...
Fatih hoca yine maç öncesi şovunu yapıp aşırı motivasyon yükleyecek gibi gözüküyor...
Bosna da ilk defa Dünya Kupasına katılmak istiyor ülke olarak...Yine aşırı motivasyonla oynadığımız İsviçre maçları geldi bi an aklıma...İnşallah iki ülke arasındaki
dostluk zedelenmez 3 puan uğruna...

Bosna maçından ümitliyim çünkü oyuncularının en formda oldukları zamanda yendik
bu adamları bugün de yeneriz mantığıyla yaklaşıyorum nedense...
Estonya'dan sonra bu maçı uzun uzun düşünme fırsatım oldu ve de böyle bir kanıya vardım.
İçim çok rahat, Estonya maçından önce bile acabalar vardı içimde ama bugün çok rahat...:)

Bu içimin rahatlığı kesin 11' leri öğrenene kadar sürecek gibi gözüküyor...Fatih hoca Sercan'ı oynatır oynatmaz ama orta sahada kesinlikle savunma özellikli merkez bir oyuncu oynatmak zorunda...

Bu Ceyhun olur Mustafa Sarp olur ama mutlaka birisi olmalı...
Hatta abartıyorum Servet'i koy ama sakın orada Hamit- Emre ikilisiyle başlama...
Rakip Estonya değil ki 1-0 galip başlayıp ordan maçı sana yine elleriyle versin...

İleri ikili de Semih- Tuncay en ideali gözüküyor şimdilik...
Sercan'ı inşallah 11' de başlatmaz Fatih Hoca çünkü 19 yaşındaki "zaten zor bir dönemden geçen" bu çocuğu korumalı mutlaka...

En son oynadığımız Norveç maçını düşündüm de bi an 20 yaşındaki İbrahim Kaş'a şans verilmişti, çocuk 35. dakikada sakatlanıp çıkınca günah keçisi ilan edilmişti tüm ulusal basında...TV & Gazete hepsinde...
Adamların acıması yok ki...O gün İbrahim Kaş olmak istemezdim mesela...
Çocuk da zaten sezon sonunda arkasına bile bakmadan Getafe' ye kaçtı haliyle...
Norveç maçından sonra ilk gelen Avrupa teklifini kabul etmeyi koymuş olmalı kafasına...

Neyse çok uzattım ideal 11'imi yazayım da toparlansın olay...

Doğan Görünümlü Şahin misali... 4-4-2 görünümlü 4-3-3...

Sercan sonradan girip gol atsa ne güzel olur bee...:) :)



Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder