13 Eylül, 2009

Maç Öncesi Bursasporumuz...



Ertuğrul Sağlam maçtan önceki son basın toplantısında bugüne dair bazı sinyaller verdi aslında...

(1) Takım oyunu oynayarak kazanmak istiyoruz...

(2) İlk 11' de Eskişehir maçında üst düzey performans gösteren yeni oyuncular olacak...

(3) Bu maçta taraftarımzın desteği çok önemli...

(4) Kirita'yı oynatmak istiyoruz...( Hoca TFF yönetmeliğini kaynak göstermesine rağmen henüz resmi bir açıklama gelmedi)


Hocanın söylediklerinden yola çıkarak 11 yapmaya çalıştığımda...
Eskisehir maçında göze batan oyuncular Kirita-Batalla-Shin 3' lüsü
Ve bunlara eşlik eden Volkan Şen olmuştu...
Bu 4 adamdan en az 3'ünü ilk 11'de bekliyorum şahsen ben...

Eskişehir maçına dair başka bir önemli nokta takımımızın 4-2-3-1 gibi bir sistemle oynaması olmuştu...

Kale ve de savunma 4'lüsünden hocanın herhangi bir değişikliğe gideceğini zannetmiyorum...

Orta saha'da Kirita-Ergiç ikilisi oynayacaktır muhtemelen...
Kirita oynayamazsa yerine oynayacak adam Hüseyin olacaktır...

Bu ikilinin önünde oynayacak 3' lüde Es-Es maçında 2 gol atan Batalla kesin oynar...


Batalla'ya ise Volkan Şen-Shin-Ozan İpek 3'lüsünden
zor bir seçim yapacak Ertuğrul Sağlam...

Ama inşallah Volkan Şen'i solda kullanmayı denemez çünkü orada hiç etkili olamıyor...
Ve de çok fazla top kaybediyor...

Football Fans Know Better




Fenerbahçe' ye karşı geçen yıl ki maçlarda hep maçın başında ilk golü yiyen taraf olduk...
bu da oyun planımızı çok fazla etkiledi...
Yediğimiz goller de hemen hemen aynı...
(1) Duran toplardan
(2) Savunma arkasına atılan toplardan...
(3) Bireysel hatalardan...

Biz bu akşam maçın başında erken gol yemediğimiz taktirde Fenerbahçe'yi eli boş gönderebilme ihtimalimizin çok yüksek olduğunu düşünüyorum...

Üzerindeki baskıyı atabilirse de Sercan'dan mutlaka gol veya asist bekliyorum...

En büyük iş de İvankov'a düşüyor...Yan toplara çok dikkat etmeli...
Hemen hemen her maçta 1 ve ya 2 defa boşa çıkıyor kendisi....

Ömer kaptanın da mutlaka iyi oynaması gerekiyor...
1 iyi 1 kötü oynuyor bu sezon
...
Umarım bu akşam iyi günlerinden birinde olacaktır...

Ergiç de Trabzon maçının tutukluğunu atmalı üzerinden...
Savunmaya daha fazla yardım etmeli...

Hücum oyuncularımızda maçın başından itibaren 90 dakika tam saha pres uygulayıp Fenerbahçe' ye klasik Anadolu takımı olmadığımızı göstermeleri gerekiyor...

İlk yarı gol yemediğimiz taktirde Fenerbahçe'nin
çok fazla üzerimize gelebileceğini zannetmiyorum...

(Oldukça şiddetli yağmur başladı Bursa'da...
Maç saatinde zemin nasıl olur bilinmez
ama ben Hocadan gene Veli Sürprizi beklemeye başladım...
Ağırlaşan zemine Batalla'yı yanında oturtup
ileride Shin-Sercan ikilisini düşünebilir Ertuğrul Sağlam)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder