21 Kasım, 2010

Manisaspor:0 Bursasporumuz:2

Güzel bir maç oldu. Galibiyet beklediğimizden çok daha kolay geldi..

Turgay'ın 2 kez üst üste ofsayt nedeniyle sayılmayan golleri akıllarda ister istemez soru işaretleri oluşmasına neden oldu..

Hele o İbrahim'in İvankov'a verdiği geri pas gol olsa işimiz zorlaşabilirdi..

Manisa çok değişik bir takım..Hatlar arası mesafeyi Kasımpaşa'yla birlikte en uzun tutan takımı zaten ligin..Yiğit İncedemir'in yerine oynayan Semavi bekleneni veremeyince iyice düştüler ortasahadan..
Tabi oradaki Svensson etkisini de unutmamak gerek..

Görev aldığı her maçta olduğu gibi dün de kendisine hayran bırakmayı başardı.
Topu alışıyla, baskı altındaki soğukkanlılığıya ben farkılıyım diye bangır bangır bağırıyor herif..
İlk geldiği gün Hüseyin-Kirita karışımı özellikleri var, tam aradığımız isim diye yazmıştım buarada, beni yanıltmadığı için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum kendisine..
Ligde oynadığı taktirde farkını her geçen gün daha da hissettirecektir bundan kimsenin şüphesi olmasın.
Kendisini takıma kim kazandırdıysa gidip yakasına yapışmamız, o coğrafyadan bir de "sağ bek" siparişi vermemiz gerekiyor şimdiden.

O bölgede Ali'nin yerine oynayan Keçeli çok istekliydi ama bir yere kadar işte. dün daha önce görev aldığı maçlardan farklı olarak genelde sol ayağını kullandı cezasahasına orta yaparken, böyle olunca da Trabzonspor maçına göre daha derli toplu göründü. En azından çok fazla top öldürmedi orada.

Savunmanın solundaki Vederson hakkında da bir şeyler yazmak istemiyorum..Ben belki de art niyetli izliyorum herifi ama çok fazla gözüme batıyor.

Tandemimizdeki Ömer-İbrahim ikilisi Makukula'ya karşı çok fazla ikili mücadeleye girmeden bir adım geriden takip ettiler ve bence de en doğrusunu yaptılar. Fiziki mücadeleye girmeden herifi pasifize etmeyi başardılar.


Ergiç yanında Batalla ve Svensson gibi ona ayak uydurabilcek adamlar oynayınca performansını daha da üst seviyeye çekebiliyor. Dün bunu bir kez daha gördük.

Sağ kanattaki İsmail'i herkes çok beğenmiş ama ben umudumu yitirmeye başlıyorum bu adamdan. Hep aynı çalımları atmaya çalışıyor, futbolu ezbere oynuyor..
Yaşıtlarına karşı tamam da süperligin onu daha fazla ciddiye alan beklerine karşı sadece çabukluk fayda etmeyebilir.
Ozan İpek Trabzonspor maçı ile birlikte arka direkte pozisyon bulmaya tekrar başladı, 1-2 maç sonra farkını hissettirmeye başlayacaktır. Ondan faydalanacağımız çok maç var önümüzde.

Batalla'yı anlatmaya gerek yok.
Oynadıkça ben varım diyor adeta.
Takımın tartışmasız tek lideri.
Maçın sonlarında Kalabane'den kaptığı top oyuncunun geldiği seviyenin en büyük göstergesi.

Turgay da santrafor oynadığı zaman ne kadar etkili olabilceğini bir kez daha gösterdi dosta düşmana. Ofsaytlara biraz daha dikkat etmesi gerekiyor sadece. Fenerbahçe maçında olduğu gibi bu maçta da buz gibi golleri ofsayt nedeniyle sayılmadı. Buz gibi derken pozisyonlar çok açık ofsayt, buna itirazımız yok.

Netice olarak Trabzon'un Kayseri'nin puan kaybettiği haftada galip gelmek ilerisi için çok iyi oldu. Fenerbahçe yarın rahat kazanacaktır. Ama bizim haftaya içeride Kayseri'yi muhakkak baş aşağı etmemiz gerekiyor.
Buna da inancımız sonsuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder