16 Kasım, 2010

Bursasporumuz:0 Trabzonspor:2




Mağlubiyet normaldir..

Adamlar sonuna kadar hakederek kazandılar..

Helali hoş olsun o 3 puan..

Bursaya kimler geldi kimler gitti ama ben ilk defa bu kadar yavşak bir taraftar grubu ile karşılaştım..

Oysa maçtan önce onlara gösterilen hoşgörü kimseye gösterilmedi Bursa'da..

Dışarıda kuruklarını bacaklarının arasına alarak sünepe sünepe gezenler içeriye girer girmez küfüre başladılar ya..

Çok ilginç gerçekten..

Bunlarda beyin olmadığını biliyordum da bu kadar şerefsiz olabilceklerine ihtimal vermiyordum..

Trabzon'dan Bursa'ya kadar kış günü camları kırık otobüsle 15 saat yolculuk etmiş biri olarak geçen sezonun sonunda bir daha bu takıma küfür etmeyecem diye ettiğim yemini de bozdurdular ya Allah hepsinin belasını versin..

Her şeyin en kötüsünü hakediyorlar diyorum, başka da söze gerek yok..

1 yorum:

  1. Beyler lütfen sütten çıkmış ak kaşık değilsiniz..''Alkışlayın ibneler şampiyon sahaya çıkıyor'' en basitinden..

    YanıtlaSil