15 Ocak, 2010

Sağlam'dan Kaçıncı Son Nokta Ben Sayamadım..


Hocamız Ertuğrul Sağlam'a her basın toplantısında aynı şeyler sorulup duruyor..
Ben olsam hayatta dayanamazdım ama bu adamda peygamber sabrı var anlaşılan.
İşte kısa sınav (Quiz) tadındaki klasik sorular ve cevapları.
                       

                SORULAR

S1. Sercan satılacak mı?
S2. Milli takım'a gitmeyi düşünüyor mu?
S3. Transfer yapılacak mı?
S4. Yeni dönemde oyun planında değişiklik olacak mı?

               CEVAPLAR


C1: Kesinlikle Sercan'ı bırakmayı düşünmüyoruz.Çok astronomik bir teklif olmazsa da bırakmayacağız.
Ve buna güne kadar bize ulaşmış böyle bir teklif yok..

C2: Milli takımı çalıştırma hayalim benim de var tabiki ama şu aşamada başladığım bir işi yarım bırakmak olmaz.Büyük Bursaspor'u yaratma hedefi doğrultusunda çalışmalarımız devam edecek.

C3: Maddi olanaklarımız el vermediği için transfer yapmama kararı aldık.
Gelecek transferden ziyade oyuncularımızın alacaklarının ödenmesi bizim için daha önemli

C4: Zaten 4'lü savunma düzenini hiç bir zaman değiştirmedik ve değiştirmeyi düşünmüyoruz.İlk yarı boyunca ya 4-4-2 ya da 4-5-1 dizilişi ile sahada mücadele ettik.
Ama önemli olan sistemler değil, oyuncularımızın verilen görevleri yerine getirip getirmemeleri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder