09 Ocak, 2010

Oh Bee...:)


Finallerim bitti sonunda ve Bursa'ya dönüyorum..
Artık tatilde sayılırım ve bu süre zarfında bol bol yazılar paylaşmayı düşünüyorum..
Zaten başka da yapacak bir aktivitem de yok gibi duruyor şimdilik.

Hatta ikiliforvetblogspot.com blogunda Raporsuz (Osman abi) nin yazdıklarına benzer futbolcu araştırması yazıları da yazmayı düşünüyorum..

Mesela bir kaç aydır Olivier Giroud ismini takip ediyorum, adamın transfermarkt.de sitesinde değeri 400 bin Euro'dan 2.5 milyon Euro'ya çıktı bir anda ben de anlamadım açıkçası ilk başta neler olduğunu..
Sonra biraz araştırdım ve adamı  peşinde çeşitli Premier Lig takımları ve bunların yanında Celtic'in bu oyuncuyla ciddi ciddi ilgilendiği öğrendim..
Ama kulübü Tours bir açıklama yaptı ve Giroud'un sezon sonuna kadar onlarla kalacağını bildirdi..

Olivier Giroud'dan girdik madem ilk yazı da bu oyuncu hakkında olur herhalde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder