11 Ocak, 2010

Ali Baba'nın Bir Çiftliği Var..





Bilindiği üzere hocamız Ertuğrul Sağlam hedeflediğimiz başarılara uzanmak için bu kadronun en az 3 üst düzey oyuncuyla takviye edilmesini Beşiktaş maçından sonra tüm Türkiye'nin gözü önünde dile getirdi..
Gerçi bu açıklama ne kadar doğru ne kadar yanlış orası da tartışılır ama neyse..

Benim değinmek istediğim son günlerde kulübün iyice Dingo'nun Ahırına çevirilmiş olduğu..
Her gün 1 oyuncu denenmeye geliyor, bu oyuncularla ilgili de ne gelişlerinde ne de gidişlerinde herhangi bir açıklama yapılmıyor..Gerçekten ilginç bir durum..
Bu oyuncu denemedeki kıstas ne acaba, onu da çok fazla merak ediyorum..

Önceki gün Avusturya bölgesel liginden Gökhan Vuran isimli bir arkadaş çıkmış A takım ile idmana.
Dün de sezon başında Ankaragücü A2 takımından Cenk İmsak isimli bir gurbetçi futbolcu..
TFF kayıtlarına baktım bu çocuk 4 maçta süre alabilmiş sadece ve hiç birinde 90 dakika sahada kalamamış..

Daha önce Çek yıldız adayı Jan Blazek denendi, bu oyuncu hoca tarafından beğenilmesine rağmen bonservis sorununun halledilememesinden dolayı geri gönderildi.

Bir ara iki Türk asıllı Makedon oyuncu geldi dendi sonra herhangi bir haber alınamadı bu adamlardan..
Bu Makedonlar'dan birinin Muarrem Muarremi olduğu sonradan öğrenildi.

Benim herhangi bir fikrim bulunmuyor bu oyuncu için ama alınan referanslar hep olumlu yöndeydi..
Sanırım o da gönderilmiş , az önce Orhangazispor'la yapılan maçın kadrolarına baktım da bu oyuncunun ismi bulunmuyor..

Yazının başında söyledim tekrar söylüyorum şu oyuncu denemedeki kulübümüz  neyi kıstas alıyor gerçekten çok merak ediyorum..

*Eğer oyunucunun potansiyeline, alınan referanslara bakılıyorsa İnter alt yapısında yetişmiş,Avrupa'da bir çok kulübün peşinden koşmasına rağmen bize gelmek için can atan, Bursasporlu Serdar Mete Çoban ismiyle niye hiç kimse ilgilenmedi ?? Mete Çoban ile ilgili alttaki yazılara göz atabilirsiniz..
http://www.cezasahasi.net/2009/12/inter-altyapsnda-bir-turk-mete-serdar.html
http://lefoot.wordpress.com/2010/01/09/sol-ayakli-maicon-ya-da-hulk/


*Eğer oyuncunun idmana çıkması için beleş ve  kulübün kapısına kadar gelmiş olması gerekiyorsa, Türk asıllı Bulgar futbolcu olarak gitsem o tesislere beni de deneyecekler mi ??


***Bu iki soru yönetim kurulumuza ya da hocamıza mutlaka birilerinin sorması gerekiyor..
Bursaspor kulübü hiç kimsenin babasının çiftliği değildir, dingonun ahırı hiç değildir.
Bu da böyle biline..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder