13 Ocak, 2010

Bursporumuz:2 Tarsus İ.Y :1


Kolayı zora çevirmede Türk milleti olarak üstümüze yoktur bu dünyada.
Bizim takımımızda aynen böyle yaptı ve kendisinden 4-5 siklet düşük olan bir takımı cesaretlendirdi yok yere.

Maçın henüz 45.saniyesinde Ozan İpek'in direkten dönen topu bizim futbolcularımızın üzerine biz bu takımı nasıl olsa hissiyatı oluşmasındaki en büyük nedendi bana göre.

Tarsus takımı hocasıyla futbolcusuyla bizi çok iyi etüt ettiklerini kanatları çok iyi kapatıp, önde pres uygulayarak gösterdi hepimize.Yeri gelmişken onları tebrik etmek gerek, aynı ligde olmalarına rağmen Sakaryaspor'dan sonra bende Barcelona etkisi yarattılar diyebilirim..

Bugün Bursa'da hiç alışık olmadığımız soğuk ve maçtan önce bastıran acayip bir yağmur vardı..
İlk yarı boyunca da yağmur belirli aralıklarla devam etti..

Bundan önceki maçlarda tribündeyken önemli pozisyonları kısa kısa notlar alarak telefonuma kaydederdim ama bugün soğuk dolayısıyla telefonu tutmak da zorluk çektiğimden es geçtim bu alışkanlığımı..Siz bir de sahadakilerin halini düşünün..
O yüzden bugün maçın öyküsü şeklinde değil de gözüme çarpan, aklımda kalan önemli ayrıntıları paylaşacağım yazıda...

Öncelikle kaleci Yavuz Özkan acayip güven verdi bana ilk defa..
Fiziğiyle, kalede duruşuyla, oyun konsantrasyonuyla falan mükemmeldi, yeri geldi çok iyi toplar çıkardı, bazı tehlikeleri başlamadan kesti..
Ama bu adam aşırı soğukkanlı ve bana ters bir durum..
Oyun 1-1 olduğunda bile aynı tempoda hareket etmesi sahada İbrahim Öztürk'ü olduğu gibi tribünde bizleri de çıldırttı..İlerleyen haftalarda ya da önümüzdekş sezon kaleyi Yavuz devralırsa hiç kimse şaşırmasın..

Stoperlerden İbrahim Öztürk her ne kadar iyi niyetli olsa da bana hiç bir zaman güven vermiyor.Son Beşiktaş maçında olduğu gibi en iyi oynadığı maçta bile en az 5 ıskayla kapatıyor 90 dakikayı..Ne yalan söyliyeyim ben bu adamı halısahaya bile çağırmam..

Orta sahada Ergiç-Batalla ikilisinden herhangi biri mutlak suretle olmalı bana göre sahada..
Rakip takımlar kanatları da kapatınca çok fazka kısırlaşıyoruz.
Bekir Ozan bu takımda kalmak istiyorsa kaçak dövüşmeyi bırakıp adam gibi ona yakışan şekilde futbolunu oynamalı..Bu haliyle Ergiç'in alternatifi olması imkansız gibi..

Tarsus'taki bizim çocuk İsmail beklentilerimin altında bir performans sergiledi..
Maça sol kanatta başladı, bi ara baktım sağda, bi ara ortadan hücuma destek veriyor falan..
Ama yine de bal yapmayan arı gibiydi maç boyu.
Özgür Çetiner de beni yanıltmayarak hayatının futbollarından birini oynadı yine, golünü de attı, bir de şu topa küsmese neler neler yapacak ama kendi kafasından kaybediyor o da..


**Ertuğrul Hoca da şu Turgay ısrarından vazgeçse keşke diyerek yazıyı tamamlayalım.Üç puan çok güzel ama bu kadar zor olmasaydı.
Ayrıca Tarsus'u futbol oynama istekleri ve oyunu çirkinleştirmedikleri için tebrik ediorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder