17 Ocak, 2010

Kupa'da Rakip: Denizlispor (2)



Öncelikle belirtmek istiyorum ki maçımız TRT 1'de 17.30'da canlı olarak yayınlanacak.

Bugün çok önemli bir maça çıkacağız , alacağımız 3 puan bizi çeyrek finale taşıyacak bir anda.
Futbolcularımız da bunun bilincindeler, Tarsus maçındaki konsantrasyon eksikliğinin de bu maçta da hissedileceği kanaatinde değilim..

Takımızda İvankov kesin olarak oynayamayacak ama Yavuz'a karşı Tarsus maçında canlı canlı izleyince acayip bir güven duygusu oluştu ben de..Umarım beni yanıltmaz bugün ve ona güvenenleri mahçup etmez.

Bir de Volkan Şen'in durumu var ki onun Denizli'ye götürülüp götürülmediğini bilmiyorum, herhangi bir resmi açıklama gelmedi.Bir gün önce takımla çalışmayıp düz koşu yaptığı söylendi ama ben Ertuğrul Hoca'nın onu Denizli'de riske edeceğini zannetmiyorum..

Onun yerine kim oynar diye düşündüğümüzde akla gelen ilk isim haliyle Veli oluyor ama o da son maçta Ali Tandoğan'ın yokluğunda savunmanın sağında görev aldı..Gerçi maçın sonlarında Zapo oyuna girdiğinde Sağ beke Veli de ortanın sağına geçmişti ama bugün Ertuğrul Sağlam ne düşünür bilemiyorum..

Zapo-Veli oynarsa rakibin bana göre en yetenekli oyuncusu Güray Vural'ın etkinliğine büyük bir darbe vurulur ama biz de o kanattan hücum etmede büyük sıkıntılar yaşarız..
Sonuçta Veli asla bir Volkan Şen olamaz..Sağ kanattan çizgiye kadar inip orta yapması falan beklenemez.
Ben önceden bekliyordum ve her maç sayısız küfürler yağdırıyordum bu adama ama son Diyarbakırspor maçından sonra Veli'yi izlemeyi öğrendim artık sinirlenmiyorum...:)

Bir de sağ kanatta oynayabilecek olan İvan Ergiç var ama ona da ortasahada savunma-ortasaha-hücum bölgeleri arasında köprü oluşturmada çok fazla ihtiyaç var..
Bekir Ozan'ın kesinlikle Ergiç'in görevini şu performansıyla yerine getiremeyeceğini ben tribünden gördüm umarım hocamız da görmüştür..

Hüseyin'i Kirita'ya göre daha yeterli bulmaya başladım, daha doğrusu rakibe göre ikisi değişmeli olarak tercih edilecektir..
Örneğin Kayseri gibi pres özelliği yüksek orta sahalara karşı Kirita'yı tercih etmek intihar gibi bir şey oluyor..
Baskı altında çok fazla top kaybetmesinin yanında, top kapma olayını tek hamlede yapmaya çalıştığından dönen toplar kesinlikle rakipte kalıyor, hele bir de yanında oynayan adam da o gün formsuzsa sıkınıtı daha da büyüyebiliyor.O yüzden ben bugün Hüseyin tercihi bekliyorum hocadan..

Batalla'yı son maçlarda pek tercih etmiyor Ertuğrul Hoca..
Bunda hava şartlarından dolayı zeminlerin ağırlaşmasının payı çok büyük ama Batalla  bu takımda mutlaka oynaması gereken bir oyuncu bana göre..Geçen Tarsus maçında bu oyuncu niye oynanamıyor diye hayıflanırken bir arkadaşımın şöyle bir tespiti oldu onu da burda paylaşmak istiyorum..

"Batalla iki hamle ilerisini düşünürken bizimkiler bir geriden geldikleri için takıma uyumsuz gözükebiliyor."

Bence  çok akıllıca ve yerinde bir tespit, aynı şeyleri A2 takımında bir kaç maça çıkmış olan İsa Bağcı için de söyleyebilirim.İsa da birkaç hamle ilerisini düşünüp çok iyi boş koşular falan yapıyor ama çocuğun dilinden anlayan yok o takımda.Biraz Emre Pehlivan vardı ama o da sakat maalesef bu aralar..

Keza Galatasaray'da Elano da Batalla'nın yaşadığı sıkıntılarla boğuşuyor, ama işte bizim ülkemizde her zaman olduğu gibi kötü iyiye değil de azınlık çoğunluğa uyum sağlamak zorunda..

Neyse konunun dışına fazla sapmadan bizim muhtemel 11'imiz verip yazıyı sonlandıralım..


Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder