16 Ocak, 2010

Kupa'da Rakip: Denizlispor



 Yarın Denizli'de çok önemli bir maça çıkacağız, yani yenersek son maçın sonucuna bakılmaksızın çeyrek finale çıkacağız.
Rakibimizin de ligde bulunduğu konum ortadayken pek Türkiye Kupası'nı düşünecek hallerinin olduğunu düşünmüyorum.Ki bence olmamalı da..Ama bunları söylerken de 2006-2007 sezonunda küme düşen Kayseri Erciyesspor'un kupayı almış olduğu unutulmamalıdır..
Kupa- Lig ayrı kulvarlar, bazem rakibin pişmesi için sahaya sürdüğü fazla şans bulamayan oyuncu başınıza bela olabiliyor..
Peki Denizli'nin böyle bir gücü var mı diye düşünürsek benim cevabım kesinlikle evet olur..
Bakmayın siz onların ligde henüz galiiyet alamamış olduklarına.Oyuncuları tek tek ele aldığımızda "keşke bizde olsa dediğim çok adam  var.
Ama takım savunmasında çok büyük sıkıntılar yaşıyorlar.
Roman Kratochvil gittiğinden beri oraya adam gibi birini bulamadılar..
Ben Bosnalı Bajic'ten ümitliydim ama o da yaraya merhem olamayacak gibi..
Tamam geriden oyunkurması, top tekniği falan iyi ama inanılmaz ağır bir oyuncu.
Ayrıca adamın yanında da Burak Akyıldız gibi ligin en kazma ve pozisyon alma bilgisinden yoksun stoperinin oynadığı düşünüldüğünde aslında onda da pek suç yok gibi..
Şu Denizli'nin hocaları ne buluyorlar Burak'ta anlamış değilim.
Sadece 1.90 boyu ve insan azmanı gibi  fiziği var..Ben başka da bir şeyini göremedim..

Orta sahanın ortasında da Tomas Abraham'ı gönderildikten sonra bir oyuncu bulunamadı.
Devre arasında Mustafa Er'i aldılar ama o yaralara merhem olabilecek mi çok merak ediyorum..
Adamın Ankaragücüyle sezon başı kampı yapmadığı da düşnülürse Mustafa Er'e güvenmek pek akıllıca gözükmüyor..
Ayrıca İbrahim Ege gelmiş bir de Denizli'ye..O da Trabzon'daki çıkışının arkasını bir türlü getirememiş bir oyuncu..
Altay'da kadro dışı bırakılan Okan Koç'a kucak açtılar.O da sanırım Bangoura'nın Afrika kupasına gitmesinden dolayı transfer edilidi.
Geldiği gibi hemen takıma gireceği kanatinde değilim o yüzden bize karşı o bölgede Robets'in değerlendirileceğini düşünüyorum.

Son olarak lig maçından önce söylediğimi tekrar söyleyip Angelov'a dikkat diyelim.


**Tabi Denizlispor bir de teknik-taktik konulardan önce o çok bilmiş başkanını değiştirmesi gerekiyor.Hem hocalara hem oyunculara bu kadar çok sallayan bir başkan görmedim ben bugüne dek..Umarım bundan sonra da görmem..


Denizli'nin bize karşı sahaya çıkacağı 11 muhtemelen şu şekilde olacaktır.



Football Fans Know Better

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder