09 Ocak, 2010

Biz İstemedik Dortmund Kaptı (!)




Cihan Kaan Kaptan, 2008-09 sezonun başında hazırlık kampına katılmış, dönemin teknik direktörü Samet Aybaba tarafından beğenilip sözleşme imzalanmıştı..
Ayrıca Cihan'ın bir başka referansı da Almanya 19 yaşaltı takımında 8 kez oynamış olmasıydı..

Bizim bu Cihan Samet Aybaba tarafından iki kez Türkiye Kupası müsabakasında şans buldu, aslında fena da oynamadı bana göre o maçlarda..
Buarada belirteyim Cihan'ın asıl mevkisi sağ bek ama stoper ve defansif orta saha olarak görev yapabiliyor..
Sonra Samet Aybaba gidince Cihan da unuttu formayı, ne Güvenç Kurtar ne de Ertuğrul Sağlam yüzüne bakmadılar bu çocuğun..
 
Ertuğrul hoca sezon başı kampına da götürmedi, Bülent Uygun Sivas'a istedi bu çocuğu oraya da gitmesine yönetim izin vermedi..

Yaşı tutmasına rağmen A2 takımında da değerlendirilmemesine de çok şaşırmıştım ki bu Cihan ilginç bir şekilde karşıma 20 Yaşaltı Dünya Şampiyonası'nda Almanya formasıyla çıktı karşımıza..

Aslında bu devre arası Gençlerbirliği'ne gideceğini duymuştum ama öğrendim ki adam Borussia Dortmund ile 2011 sonuna kadar sözleşme imzalamış..
Bu işte bir iş var ama anlamadım doğrusu..
Neyse yolun açık olsun Cihan Kaan Kaptan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder