10 Ekim, 2009

Mucize Mucize Mucize...

Bugün herkesten aynı şeyi duyuyorum...
Milli takımımızın en çok ihtiyaç duyduğu şey'dir mucize....
Ne taktik ne teknik...Herkesin beklediği büyük bir mucize...

Bosna'nın Estonya' ya fark atacağını düşünüyorum...
Ayrıca bizim de Belçika karşısında işimiz çok kolay olmayacak...

Fatih hoca Mustafa Sarp- Mehmet Topal gibi ön liberoları çağırmadı kadroya...Ofansif bir oyun planlıyor olmalı kafasında...Biz Belçika' yı en kötü zamanlarında yenemediysek oradan galibiyetle dönebileciğimizi pek zannetmiyorum...
Hem Ceyhun Eriş hem Yusuf var kadroda...gerçekten ilginç bir durum...

Karşımızdaki takım ise bize göre çok genç ve dinamik...
Yaz olimpiyatlarında yarı final oynayan Belçika takımının sayıca fazla olduğu bir 11 bekliyorum ben Advocaat' tan...

Fatih hoca da Estonya-Bosna maçının skoruna göre 11'deki tecrübeli ya genç oyunculara ağırlık verme konusundaki son kararını verecektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder