31 Ekim, 2009

Antalyaspor:1 Bursasporumuz:1


Bilmiyorum maç başka şehirlerden 90 dakika izlenebildi mi ama biz Bursa'da attığımız golü bile göremedik...
Ligtv yağmura hazırlıksız yakalanmış anlaşılan...

Maç tahmin ettiğim gibi tempolu başladı...İki taraf da erken gol bulabilirdi...
Hiç beklemediğim bir anda Antalya'nın golü geldi...
Kimse Zapo'dan öyle bir ıska beklemiyordu herhalde...

İlk yarıda Antalya çok iyiydi gerçekten..iyi derken çok manyak konsantre olmuşlardı maça...
Mehmet Özdilek'in de cesaretini kutlamak gerek, 4-2-4 oynattı resmen takımı...
Öndeki 4 adam da koştu mücadele etti...
Futbolcunun hocaya inanması böyle bir şey demek ki...
Hele o Tita'nın, Djehoua'nın yaptığı mücadeleyi görünce gözlerime inanamadım...

Bizim takıma gelince normal bir oyun oynadık aslında...
İleride cezasahası içine gelen topları tekte kaleye gönderebilecek bir adamımız olsa çok farklı olabilirdi skor...
Bizim oyuncularımız topları önce kontrol etmeyi tercih ettiler, bir sonraki hamleyi yapmaya fırsatları olmadı zaten...

Beni hayal kırıklığına uğratan isimler Volkan Şen-Ozan İpek ikilisi oldu maalesef...
Mehmet Özdilek bu adamların nasıl adam eksiltiklerini iyi anlatmış öğrencilerine,
hem Kerim hem de Şenol zor anlar yaşattılar bu oyuncularımıza...

Ozan-Volkan ikilisi daima çizgiye indikten sonra topu kesmeyi düşünüyorlar,bu konuya da mutlaka el atmalı Ertuğrul Sağlam...
Oysa çizgiye inmeden fırsat buldukları anda kesseler;
1) Erkenden yorulmayıp ilerleyen dakikalarda daha yararlı olacaklar...
2) Top bizde daha fazla kalacak,
3) Kontra yeme ihtimalimiz yarı yarıya düşecek...

Golü de yanlış hatırlamıyorsam Volkan Şen'in kaptırdığı bir topun ardın yedik...

İkinci yarıda benim izleyebildiğim bölümde en az 10 dakika yediler...
Bu profesyonellik değil terbiyesizliğin daniskasıdır bana göre...
Şifo Mehmet gibi düzgün karekterli bir adamın öğrencilerine yakıştıramadım şahsen ben...
Golü de Ömer elleriyle vermiş bize Allah razı olsun ne diyelim...
Belki eşini ağlatacak kadar numara yapmasaydı 50 ile 57.dakikalar arası,
Fırat Aydınus da ona karşı inandırıcılığını yitirmeyecek. faulu çalacaktı orada hiç düşünmeden...



Sonuç olarak Antalya'dan 3 puanla dönebilirdik ama ben 1 puanın da kötü olmadığı düşünüyorum...
Önümüzdeki hafta alınacak 3 puanla pekala telafi edilebilir bu beraberlik...
2.3.4. olmuşuz çok da umurumda değil yani ...
Üst grubun içinde yer almayı becerebilmektir asıl önemli olan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder