27 Ekim, 2009

Büyüklerden Kimi Tutuyorsun...:)



FB'li arkadaş: Hacı sen hangi takımlıydın yaa...

Ben: BURSASPOR!!

Fb'li arkadaş: Nasıl yani başka takım tutmuyon mu?

Ben: Tutuyorum...

Fb'li arkadaş: Ee kimi?....

Ben: Athletic Bilbao, Ajax

Fb'li arkadaş: Hayır olum onu demiyom büyüklerden kimi tutuyon?

Ben: Öyle desene be kanka...Biz ailecek Barcelona'lıyız...Var mı bizden büyüğü...:)

Fb'li arkadaş:...............

Bu diyaloğu bugün 4 ya da 5 kişiyle gerçekleştirdim...
Zaten klasiktir bunlar...
Her İstanbul derbisi sonrası galip olan takımın taraftarı ertesi gün bulutların üzerinde gelir okula...Ve her gördüğü kişiye hani takımlıydın diye sorar...:)

2 yorum:

  1. hocam nedir bu bilbao sevgisi ya hayırdır :D

    la liga'da forza deportivo la coruna derim susarım , bu sene gümbür gümbür girdik zaten lige nazar değmesin :D

    YanıtlaSil
  2. Hocam valla Bilbao'nun Bask bölgesi dışından oyuncu oynatmayıp genelde alt yapı destekli bir takım olduğunu öğrendiğim günden beri acayip sempati ve de saygı duyuyorum bu takıma karşı...

    Bilbao atkım bile var, geçen yıl ispanya'ya giden arkadaşım doğum günüme göndermişti...

    Hatta geçen sezon bizim içerideki Sivas maçına dalgınlıkla Bilbao atkısıyla gitmişim, yanımdaki amca uyardı da Allah'tan yanlış anlaşılma olmadan kurtardık olayı..:)

    YanıtlaSil