17 Ekim, 2009

Denizlispor:2 Bursasporumuz:3


Son dakika golüyle kazandık maçı...Biraz da şansımız yanımızdaydı diyebiliriz ama haketmedik desem haksızlık yapmış olurum herhalde futbolcularımıza...

Denizli takım savunmasını geliştirmezse işleri gerçekten çok zor...
Ben hiç bu kadar kolay pozisyona girdiğimizi hatırlamıyorum şahsen...

Maçtan önce iki takım arasındaki en büyük farkın Batalla-Ergiç ikilisin etkinlikleri olacağını düşünüyordum...Ergiç biraz tutuktu ama Batalla komutan gibi yönetti takımı, her atak organizasyonumuzda o vardı, bu adamı Bursasporumuza kazananlardan Allah razı olsun...

Kaleci Yavuz çok şanssızdı bence bugün, iki golü de çıkarabilecek çok az kaleci var dünya futbolunda...İlk golde Angelov ne biçim bıraktı öyle köşeye...
İkinci golde de Roberts'in şutu Ömer'e çarptı galiba ve top yine ulaşılması zor noktaya gitti...

İlk yarıda savunmadan çıkarken çok fazla uzun top kullandı Ömer Kaptan...
Hepsi de rakibe gitti...İlk golü de yine bir uzun topun rakibe gitmesi sonrasında yedik...

Denizli'de Özden'i ben ilk defa bu kadar kötü gördüm, her sorana bana göre ligin en iyi yerli kalecilerinden diyordum ama bugün gerçekten çok fazla saçmaladı kendisi...

Turgay da boş alan bulduğunda etkili olabiliyor bugün de yine utandırdı beni...
helal olsun ne diyelim...

Sonuçta puanımızı 19'a yükselttik...4 maçtır kazanıyoruz....
Ve bu kazandığımız maçların 3'ü deplasmanda oynandı...
Güzel günler bizi bekliyor, kesinlikle gevşememiz lazım...
Sakatlarımız da iyileşince üst sıralardan kopmayacağımızı ümit ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder