15 Ekim, 2009

Dünya Kupasına Gidememek....


09. 06.2002...Türkiye- Kostarika maçı vardı...
Bizim saatimize göre öğlen 12' de.Kadroyu bile sayarım bir çırpıda....
Kalede Rüştü, savunmanın sağında Fatih Akyel, solunda Ergün, ortada Ümit Özat-Emre Aşık...
Ortanın sağında Ümit Davala,solunda Hasan Şaş, Ortanın Ortasına Tugay- Emre Belözoğlu (ozamanlar henüz yeryüzündeki en uyuz olduğum insan değil, genc, efendi ve de sadece futbolunu oynuyor) , onların önlerinde Yıldıray, en önde de Hakan Şükür oynuyor...
Golümüzü Emre atmıştı ikinci yarının henüz başında...
Ayrıca maçın hakemi zenciydi galiba tam biz korner atarken ilk yarıyı bitirmişti.

Hatırlıyorum da 09 Haziran 2002' de LGS' ye girecektim o gün, 10 da başlıyordu,
eve gidip maça yetişebilmek için yarım saat erken çıkmıştım sınavdan :)
Ne zaman aklıma gelse gülüyorum hala kendi kendime.
Sonra annemden Sosyal Bilgiler testini çözmediğim için bir dünya fırça yemiştim ama orasını hatırlamam genelde :)


Dün akşam oynanan Ermenistan maçını izlemedim bile...
9-10 halı saha maçını TV başında gazozuna bir maç izlemekten daha mantıklı buldum kendimce...
Merak ediyorum da milli takımı kendi egolarına kurban edip, bana bu hayal kırıklığını yaşatanlara kim hesap soracak...

***Dün bütün gün kimi destekleyeceğimi düşündüm Afrika'da...
Güney Kore' yi seçmiştim kendime günün sonunda (Shin' e duyduğum sempatiden dolayı)...
Eve bir geldim bilgisayar başına bir oturdum ki ne göreyim...
"Bizim çekik gözlü koymuş postayı gitmiş ülkesine..."
Kesin katılımcılar belli olsun da artık ona göre ben de bir takım bulurum destekleyecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder