25 Ekim, 2009

Bursasporumuz:6 İstanbul Bld:0


Son söyleyeceğimi baştan söyliyim, izlemedim maçı...Daha doğrusu izleyemedim...

Hafta sonu Bursa'ya gidip maçı canlı canlı tribünden izleme hayalleri kurarken arkadaşımın ciddi rahatsızlığından dolayı Eskişehir'e geçmek zorunda hissettim kendimi cuma akşamından...

O gece hiç uyumadık makara-muhabbet derken, cumartesi sabahı 11 gibi koyabildim ancak başımı yastığa, ondan öncede bizim takımın muhtemel 11'yle ilgili kısa bir yazı yazıp koydum buraya....

Orda da o kafayla Rakibimiz Denizlispor yazmışım, nasıl mallaştıysam artık, ben zaten uykusuna hiç dayanamayan bir insan olduğumdan normal aslında bu durumlar...:)


Aslında 15.30 üç adet alarm kurmuştum fakat uyandığımda 16.50 civarlarıydı...

Bir baktım maç olmuş 3-o...:)...gollerden birini Ömer, diğerini Batalla'nın attığını görünce iyice havalara girdim, ki benim önceki yazımda düşündüğüm gibi gelişmemiş goller ama sağlık olsun...:)


Çıktım o gazla evden, yakınlarda 2. yarıyı izleyebileceğim bir mekan arayışına başladım, kafeler zaten sallamıyor bizim maçı, 3.gittiğim kavedeki amcayla kavga ede ede ulaştım sonunda hedefime...Baktım İbb 2 kırmızı kart ardı ardına gördü , kaveci amca başımda, '' bu saatten sonra izlenmez o maç'' gibisinden bıdı bıdı yapıyor...

Bastım çıktım ben de mekandan eve geldim güzel bir uyku çektim...:)


Ama bir kaç bir şey karalayayım yine içimde kalmasın....


*Son maçlarda Ertuğrul Sağlam ile düşüncelerimiz fena halde uyuşmaya başladı...Bu sevindirici bir gelişme...benim adıma tabi...


*Sezon başından beri bahsettiğim Kirita-Ergiç-Batalla orta sahalı oyun şablonunu sonunda yakalayabildik, Kirita yerine Hüseyin oynuyor ama verimlilik üst seviye...

Kirita da kendi etti kendi buldu, Fener maçı öncesi Eskişehirspor ile oynanan hazırlık maçında kırmızı kart görmese o hafta Hüseyin' nin yerine Kirita oynayacaktı, formayı da kolay kolay çıkarmazdı üzerinden...


*Başka bir ayrıntı, takım 6 gol atıyor, herkes 1'er tane...

Ve kendisinden en çok bir şeyler beklenen oyuncumuzun golü yok....


*Kalede genç ve tecrübesiz Yavuz fazla zorlanmamasına karşın güven vermiş bu hafta...


*Ozan İpek tekrar kapmış formayı, inşallah daha akıllı olur da kaptırmaz bir daha...


*Son olarak 5 maçtır kazanıyoruz, hem de 18 gol atıp sadece 3 gol gördük kalemizde...

1o maç 22 puan...mükemmel bir tablo...


Allahım bitmesin...

Bitmesin bu rüya...

Sonunda Şampiyonluk olsun...

Nolur uyandırma...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder