03 Ekim, 2009

Manisaspor:0 Bursasporumuz 2...

Football Fans Know Better


Ertuğrul Hoca gibi düşünmeye çalıştım ve de kadroyu 11'de 11 tutturmuşum ilk defa...:)
Zaten geçen hafta 4-0 galip gelen takımdan sadece Sercan yok...
Yerine Shin oynuyor...Hoca fanteziye falan kaçmamış yani...


Manisa 11' ini tam olarak bilmiyorum ama Bursasportv' den dinlediğim kadarıyla Kemal Okyay süpriz isim olarak dikkatimi çekti...Sanırım sol kanatta Simpson' un yerinde oynuyor...
Simpson da İsaac' e yakın oynuyor 10 numara pozisyonunda...

Buarada Diyarbakırspor formasıyla girmiş çocuğun teki Manisa Tribününe...
Emniyet saha dışına çıkarmış az önce...

"Yandın Emniyet...Yandın Manisa...:) " artık sizin ne vatan hainliğiniz kalır ne de bölücülüğünüz...

Ertuğrul Hoca klasik 60. dakika değişikliğini yaptı...Batalla girdi Shin çıktı...

70' te Ozan İpek girdi Veli' nin yerine...Volkan etkili olduğu sağ kanada geçti böylece...

Burak Uçar' ın anlatımına dayanarak söylüyorum da bu Manisa bayaa sağlam gelmeye başladı galiba...İvankov tek başına savaşıyor falan diyor...

Orta sahaya Kirita takviyesi bekliyorum bu ara...
Tadeu- Turgay da olabilir...en azından Tadeu top tutabilir ileride...
Turgay yine pivot oynatılmaya çalışılyor sanırım...

Buarada Manisa' da Sezer giriyor oyuna...

Batalla frikikten öne geçirdi bizi...İşte tam Kirita' nın girme zamanı...:)
Buarada kaleyi bulan ilk şutumuz...:))

Tadeu girdi Volkan Şen çıktı...Turgay sağ kanada geçmiş böyle olunca...


Ve Turgay 2-0 yaptı 90+3 te...Ceza yayı üzerinden vurmuş Burak Abinin dediğine göre...:)

2 yorum:

  1. valla ivankov bu 3 puanı tek başına almış desek yeridir herhalde , müthiş oynamış herif.

    YanıtlaSil
  2. Ben de izledim az önce özeti de aynen katılıyorum sana...Tecrübe böyle bir şey işte...

    YanıtlaSil