03 Şubat, 2011

Özür Borcu..



Josmer Volmy Altidore..
Bizim bildiğimiz ismiyle Jozy Altidore..
Bursasporumuz'un Kenny Miller'den sonraki ikinci ses getiren transferi..

Aslına bakılırsa sezon başından beri Altidore isimleri yazılıp çizilmesine rağmen ben bu transferin gerçekleşeceğine çok küçük bir ihtimal dahi vermiyordum. Uzun yıllardır büyük bir hayranlıkla izlediğim bu oyuncunun kariyerinin henüz çok başlarındayken yolunun Bursa'dan geçmiş olması çok büyük bir iştir, yönetim başarısıdır. Transfer konusunda yönetime ağır eleştirilerde bulunduk, onları "iş bilmez" ilan ettik ama onlar bizi biraz geç de olsa utandırmayı başardılar.
Ne kadar özür dilesek az.

Gün içinde Altidore, Ahmet Arı ve zaman kalırsa da Mehmet Sak hakkında inceleme yazısı yazmayı planlıyorum..

Son olarak bu transferlerde emeği geçen herkese son teşükkürlerimi bir kez daha iletmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder