25 Nisan, 2010

Totem (!)




Son yıllarda hangi futbolcunun performansı ve de geleceği hakkında bir şeyler sallasam, hep tersi çıkıyor..Bu isimler o kadar çok ki sezon sonunda gündemin boş kaldığı zamanlarda bu futbolcularla ilgili bir yazı dizisi yapmayı planlıyorum..

Bugün de niyeyse bir totem yapıp futbolculardan birine sallayasım geldi..
Ve kurban olarak Sercan'ı belirledim, bunda da futbolcu eşleri ve çocuklarına verilen yemeğe yeni manitasıyla katılmasının payı büyük..
İşte aşkın ilk fotoğrafı..
Maçtan sonra skora göre çok kişi sallar zaten bu genç adama..


Kaç maçtır herkesle Sercan en az 2 tane atacak diye iddiaya girip kaybediyorum, bugün de diyorum ki:

Sercan maça 11'de başlayacak, çok fazla hırs yapıp hemen ilk dakikalarda sarı kartı yiyecek..
Topu ayağına alınca, Neill'in içinden geçmeye çalıştıkça, omuzu yiyip çimleri öpecek..
60.dakikalarda da Ertuğrul hoca Sercan'ı oyundan alıp yerine Batalla-Leo ikilisinden birini gönderecek..

Eğer hoca Sercan'a sabretmeyi tercih ederse de maçın 80.dakikasında falan cezasahası içinde yerde kalacak, ama Bünyamin kül yutmayacam diye penaltımızı yutacak, ardından da Sercan isyan edip 2.sarıyı görecek..


**Beni haftalardır GÖT eden Sayın Sercan Yıldırım lütfen bu kez de GÖT eder misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder