09 Nisan, 2010

Resmen Şike..// Hatırlayalım..


Son günlerde bazı kendini bilmezlerin sağda solda "şike şike" diye bir taraflarını yırttığını duymayan kalmamıştır..
Bunun üzerine Bursasporum.com'daki arkadaşlar bu kendini bilmezlere (o kafaya ulaşmak için ne içiyorlar gerçekten merak ediyorum) kapak niteliğinde bir cevap vermişler.
Bu cevapta verilen linkler ve kullanılan fotoğraflar şu şekilde..

20-21 mayıs tarihlerinde yayınlanan Milliyet gazetesinde çıkan haberler..

http://www.milliyet.com.tr/2004/05/20/guncel/axgun01.html

Futboldaki Susurluk
BJK antetli referans yazısıyla vize alıp yurtdışına kaçan Çakıcı'nın, menajer Sinan Engin'le defalarca telefonla görüştüğü ortaya çıktı. Çakıcı'nın, Sergen Yalçın ve Rıdvan Dilmen'e yardım ettiği iddia ediliyor.

http://www.milliyet.com.tr/2004/05/21/son/sontur09.html

Beşiktaş, Sinan Engin ile ilişkisini kesti!
Beşiktaş Kulübü Yönetim Kurulu, yurtdışına sahte pasaportla kaçtığı iddia edilen Alaattin Çakıcı'nın vize işlemlerinin BJK antetli belgelerle gerçekleştirilmesi olayıyla ilgili açıklama yaptı.



Bu da aynı gazetenin 28 Temmuz 2006'da tam sayfa ayırdığı haber..
İlgili konuşmalara aşağıdaki linkten ulaşılabilir.
http://www.milliyet.com.tr/2006/07/28/yasam/axyas02.html
Bizim yaralarımız daha yeni yeni kapanmaya yüz tutmuşken bu insanlar niye böyle ahlak dersi vermeye çalışır ki.
Geçen gün gazetenin tekinde okudum, insanoğlunun teki işi iyice abartıp Süperlig'deki iki takımın bu şekilde birbirine yakın olması etik değil falan diyordu.
Yani artık işi başka boyutlara taşıyıp terbiye dersi vermeye başlayanlar bile var içlerinde.
İki takım birbirine 90 dakika küfür edecek, rakip takım oyuncusunu, hakemi yaralayacak, sahaya dalıp futbolcu-hakem kovalayacak ve bunların hepsi etik olacak..
Ama takımlar kardeş olunca bu etik olamayacak.
Vay arkadaş nedir ki bu adamların bahsettiği etik anlamadım gitti..
Bakkalda..Manavda..Kasapta..
Nerde satılıyor çok merak ettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder